روزی طلب: هوادار هر بازی برای بردن به میدان می رود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سپهر روزی طلب هافبک دفاعی متعصبی است که توانسته با این تیم در لیگ برتر ظاهر شود و حالا به عنوان کاپیتان آبی و بنفشه ها شناخته می شود. وی که عملکرد خوبی در برد تیمش مقابل آلومینیوم داشت، درباره این بازی گفت: خدا را شکر توانستیم بازی اول را با موفقیت پشت سر بگذاریم و امیدوارم این روند در بازی های بعدی نیز تکرار شود و بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

وی در پایان درباره حریف بعدی این هوادار گفت: نفت مسجد سلیمان تیم خوبی است و در چند سال گذشته برای بقای خود می جنگد و تلاش می کنیم مقابل آنها نتیجه خوبی بگیریم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

روزی طلب درباره تعریفی که بین او و پورگز برای بستن بازوبند شکل گرفت، گفت: من مسن ترین بازیکن این تیم هستم و می توانستم همین حالا بازوبند را ببندم اما نشد. آقای عزت به تیم ما پیوست و بازیکن بزرگ و کاپیتان تیم های بزرگ است، از آقای پورگز اجازه گرفتم و بازوبند را بستم.


سرویس خبر شماره: 1838526
24 اوت 1401 در 22:22
492

1نقطه نظر

هافبک هوادار اضافه کرد: ما هر بازی برای سه امتیاز به زمین می رویم و می دانستیم از این بازی چه انتظاری داریم. بچه ها برای بردن این بازی خیلی تلاش کردند. هر بازی آقا ساکت استراتژی خاصی برای شرایط مسابقه دارد.

رزی طلب، هافبک هوادار، امیدوار است هفته اول پیروزی مقابل آلومینیوم، آغازی باشد برای بردهای این تیم.