اقدام وزارت ورزش برای ساماندهی هواداران

مدیر دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان از طراحی برنامه ها و اقدامات لازم برای کاهش بحران ها و مشکلات حامیان خبر داد.


سرویس خبر شماره: 1838528
24 اوت 1401 در 22:26
3.5 هزار |

0نقطه نظر

مدیر دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان گفت: یکی از راه ها برگزاری نشست های علمی با حضور اساتید دانشگاه و مدیران فرهنگی و دستیاران باشگاه ها و فدراسیون ها به منظور هم اندیشی در این زمینه و یافتن است. راه حل های مشکل ما طرح بسیار خوبی را آماده کرده ایم. در حوزه مداحی نظر ما این است که برای حل مشکلات عوامل دخیل باید دست به دست هم دهند و همدیگر را همراهی کنند و هر کدام به نوبت کاری انجام دهند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حجت الاسلام علی احدی درباره برگزاری جلسه بررسی علل و پیامدهای رفتار هواداران و ارائه راهکارهایی برای ارتقای فرهنگ مداحان در ورزش (فوتبال) گفت: یکی از بزرگترین مشکلات فوتبال مشکل هواداران است که مشکل هواداران در تمام دنیاست. این یکی از موضوعات مهم است و باشگاه ها برنامه های ویژه ای برای تماشاگران خود دارند. از سوی دیگر کانون های هواداران باشگاه های مختلف برنامه های ویژه ای را در حوزه مسئولیت اجتماعی طراحی می کنند.

احدی خاطرنشان کرد: دستگاه های مختلف را شمارش و بررسی کرده ایم و هر دستگاهی باید وظیفه خود را انجام دهد و جلسات مشترکی با این دستگاه ها داشته ایم و جلساتی خواهیم داشت تا همکاری های لازم را انجام دهیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی ادامه داد: در فوتبال ایران به دلیل بی برنامگی در حوزه هواداری با مشکلات جدی مواجه شده و گاهی رفتارهایی شکل می گیرد که چندان خوشایند مردم و جامعه ما نیست. به همین دلیل تصمیم داریم با شروع لیگ برتر فوتبال برنامه ریزی هایی داشته باشیم تا بخشی از مشکلات و بحران های موجود در حوزه هواداری را کاهش دهیم.