روملو لوکاکو کلید خرید ویکتور اوسیمن با منچستریونایتد را در دست دارد – اخبار نقل و انتقالات و اخبار منچستریونایتد

روملو لوکاکو، مهاجم سابق منچستریونایتد می‌تواند نقش مهمی در تعیین اینکه آیا باشگاه می‌تواند تابستان امسال ویکتور اوسیمن را به خدمت بگیرد، بازی کند.

تابستان گذشته، منچستریونایتد در جستجوی ناامیدانه برای یک مهاجم جدید بود، به خصوص پس از جدایی کریستیانو رونالدو از اولدترافورد.

در حالی که باشگاه در نهایت به خرید اعجوبه جوان آتالانتا راسموس هوجلوند رضایت داد، او مطمئنا تنها مهاجم آینده دار یونایتد نبود. هدف دیگری که یونایتد روی آن تمرکز کرد، ماشین گلزنی ناپولی ویکتور اوسیمن بود.

اوسیمهن با به ثمر رساندن 31 گل در 39 بازی در تمامی رقابت ها، نقش مهمی در هدایت تیمش به قهرمانی فصل گذشته سری آ ایفا کرد. اولین آنها در بیش از 30 سال است.

در این فصل، او بالینی در مقابل دروازه باقی مانده است و در 22 بازی سری آ 14 گل به ثمر رسانده است.

در ماه ژانویه، آئورلیو دی لورنتیس، رئیس ناپولی فاش کرد که ستاره او در تابستان امسال از باشگاه جدا می شود. در حالی که مهاجم قرارداد جدیدی با باشگاه امضا کرد، به نظر می رسد که این کار فقط برای حفظ ارزش بازار او انجام شده است.

از آنجایی که اوسیمن ظاهراً آماده جدایی از ناپولی است، به نظر می رسد یونایتد دوباره علاقه خود را به این بازیکن افزایش داده است و The Peoples Person ماه گذشته اعلام کرد که یونایتد آماده است تا برای او حرکت کند تا بار سنگین گلزنی راسموس هوجلوند را کاهش دهد.

اکنون، به نظر می رسد که یک مهاجم سابق یونایتد عامل تعیین کننده در مورد اینکه آیا ناپولی واقعاً اجازه می دهد توافق با یونایتد در نهایت پیشرفت کند یا خیر، باشد.

Calcio Mercato گزارش داد که ناپولی در تابستان امسال روملو لوکاکو را به عنوان جانشین اوسیمن در نظر گرفته است.

با توجه به اینکه لوکاکو در حال حاضر به صورت قرضی در رم حضور دارد، این گزارش ادعا می کند که با بازگشت او به باشگاه مادری چلسی، ناپولی می تواند برای جذب این بازیکن بلژیکی اقدام کند. با این حال، ایتالیایی‌ها باید اوسیمن را به استمفوردبریج بفرستند و باشگاه لیگ برتری به دنبال پر کردن کفش‌های او در خط حمله است.

در نتیجه، لوکاکو به خوبی می تواند باعث شود که باشگاه سابقش در صورت دستیابی به قرارداد مبادله با چلسی، اوسیمهن را به خدمت بگیرد.

با این حال، حتی اگر یونایتد اوسیمن را از دست بدهد، نمی‌توان فکر کرد که آیا با توجه به بند آزادسازی 130 میلیون یورویی این بازیکن نیجریه‌ای که باعث کاهش شدید بودجه باشگاه می‌شود، این نتیجه واقعاً به بهترین شکل ممکن خواهد بود.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/05/05/romelu-lukaku-holds-the-key-to-manchester-united-signing-victor-osimhen-279791/ منبع: