رونالدو دنیای فوتبال را زیر و رو کرده است!

به جز مربی، چند نفر دیگر از مسئولین باشگاه تلاش می کنند تا من را از باشگاه خارج کنند. احساس میکنم بهم خیانت شده شاید من نباید این حرف ها را بزنم، اما مهم نیست و مردم باید حقیقت را بدانند. نه تنها در این فصل، بلکه در فصل گذشته نیز افرادی در این باشگاه بودند که من را نمی خواستند و همین باعث شد تا برای هر مشکلی به سمت من انگشت نشان دهند.

بخشی از گفتگوی رونالدو با مورگان که به وضعیت او در یونایتد مربوط می شد، جنجال به پا کرد.

        رونالدو دنیای فوتبال را زیر و رو کرده است!

رونالدو با بیان این جمله پیکاسو که برای ساختن باید ابتدا تخریب کرد، رضایت خود را برای رفتن تلویحا اعلام کرد و دست باشگاه را برای آن باز گذاشت. او در مصاحبه خود، تن هاچ و راگنیک را نیز شرمنده کرد، به نظر می رسد که او آماده است تا به دوران حرفه ای خود در منچستر پایان دهد.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1853416
23 نوامبر 1401 ساعت 03:20
2.9 هزار |

0نقطه نظر

جنجال کریستیانو در مصاحبه با پیر مورگان

رونالدو در جنجالی ترین قسمت صحبت هایش به مخالفت چندین مدیر با حضور او در باشگاه منچستریونایتد اشاره کرد:

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تابستان گذشته بود که کریستیانو رونالدو قرار بود به منچسترسیتی بپیوندد. تصور این اتفاق برای هواداران یونایتد نیز آزاردهنده بود. آنها برای بازگشت به دوران طلایی به فوق ستاره سابق خود نیاز داشتند و در فرآیندی که هیچ کس از جزئیات آن اطلاعی ندارد، کریس ناگهان مسیر خود را تغییر داد و یک بار دیگر پیراهن قرمز به تن کرد. بازگشت به یونایتد، اما برای رونالدو و تیم محبوبش خوب پیش نرفت. بعد از یک فصل ناموفق بدون جام، هنوز شرایط آنطور که باید در فصل دوم نیست و با حضور تن هاگ، شرایط پیچیده شده است. در چنین شرایطی همه منتظر مصاحبه رونالدو بودند تا از موضع او در قبال شرایط فعلی مطلع شوند. مصاحبه ای که بالاخره انجام شد. کریس در مصاحبه 90 دقیقه ای با پیرس مورگان یک هفته مانده به جام جهانی، اظهارات تندی علیه افرادی کرد که انتظارش را نداشتیم.

وی در ادامه از شرایط باشگاه انتقاد کرد و افزود: اینجا پیشرفتی نمی بینیم. بعد از رفتن فرگوسن، هیچ حرکت رو به جلو و تغییری ندیدم. من بهترین ها را برای این تیم می خواهم و به همین دلیل برگشتم. اما مشکلاتی وجود دارد که مانع از پیشرفت ما مانند سیتی، لیورپول و آرسنال می شود. باشگاهی مانند منچستر باید در اوج باشد، اما متاسفانه در حال حاضر چیزی شبیه به آن را نمی بینیم.

زمان جدایی فرا رسیده است. اینجا به من خیانت شده!

من با خود قبلی ام برگشتم، اما هیچ چیز اینجا تغییر نکرده است!

بازگشت به یونایتد سوال مهمی بود که رونالدو به آن پاسخ داد: به تماس سلفم گوش دادم. سر الکس به من گفت که رفتنت به شهر غیرممکن است و من هم گفتم چشم رئیس!