استقلال خوزستان برای صعود به لیگ برتر چه باید بکند؟

وی ادامه داد: این تیم در زمان مناسب بسته شد و می توان گفت قسمت اول اقدامات مدیرعامل این باشگاه به خوبی انجام شد و تا آنجا که می دانم همه بازیکنان مد نظر آقای پورموسوی به جز یک نفر. ، دو نفر، اگر در لیگ 1 مانده بودند و اولین گزینه آنها استقلال خوزستان بود، همگی جذب شدند. از این رو استقلال خوزستان از همان روز اول این امید را ایجاد کرد که بتواند بار دیگر به لیگ برتر بازگردد زیرا مدیرعامل این باشگاه برای فراهم کردن تمام شرایط لازم از هیچ تلاشی دریغ نکرد.

وی افزود: به هر حال چون استقلال خوزستان از بیرون تلقین می شود چرا نمی روی این تیم از نظر روانی تحت تاثیر قرار می گیرد. به نظر من استقلال خوزستان نه تنها برای برد آماده نیست بلکه برای گلزنی هم آماده نیست به همین دلیل یک گل کودکانه مقابل خلیج فارس ماهشهر دریافت کرد و شکست خورد. به هر حال اگر استقلال خوزستان از نظر روحی و ثبات تاکتیکی به شرایط خوبی برسد می تواند به لیگ برتر صعود کند. در حال حاضر فشار روی سرمربی و کادر فنی وجود دارد زیرا استقلال خوزستان نتایج لازم را کسب نکرده است اما همچنان معتقدم با رفع مشکلاتی که گفتم این تیم می تواند موفق شود و امیدوارم آقای آقایی در این تیم باشد که می تواند به بهبود وضعیت کمک کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کرمی در گفت وگو با ایسنا درباره علت نتایج سینوسی استقلال خوزستان در لیگ برتر کشور، اظهار کرد: استقلال خوزستان امسال با تیم خوبی برای حضور در لیگ یک به این مسابقات رفت. کارگردانی کیوان بابادی. برنامه های آقای بابادی برای برتری تیم در لیگ کامل بود و شرایط و امکانات مالی و مادی لازم برای این تیم فراهم شد. استقلال خوزستان کار خود را برای رسیدن به هدفش با برگزاری یک اردوی پیش فصل خوب آغاز کرد. همچنین بهترین بازیکنان لیگ یک نیز انتخاب و در این تیم فعالیت کردند.

وی ادامه داد: اینکه استقلال خوزستان چندین هفته متوالی مساوی بود و با این همه بازیکن خوب در کنار هم نمی توانست برنده شود، شرایط روحی و روانی استقلال خوزستان را به هم ریخت و به نظر من در آن زمان کسی نبود که بتواند. بازیکنان این تیم می‌دانند که برای خیلی از تیم‌های بزرگ اتفاق می‌افتد که هفته‌ها برنده نمی‌شوند و این که استقلال خوزستان نباخت، امیدی به این تیم نمی‌دهد. بنابراین معتقدم هیچکس در استقلال خوزستان نبود که بتواند این تیم را جمع کند.

کرمی خاطرنشان کرد: آقای پورموسوی باید استقلال خوزستان را از نظر ذهنی جمع می کرد و اگر به این شکل انجام می شد قطعا می توانستند به پیروزی های خوبی دست پیدا کنند. همچنین زمانی که استقلال خوزستان تحت فشار بود، موضوع را به داوری برد که شرایط این تیم را نیز تحت تاثیر قرار داد. همچنین به نظر من خود آقای پورموسوی با توجه به بازیکنانی که در اختیار داشت باور نمی کرد که در هفته های ابتدایی لیگ قهرمانی را نبیند و خودش هم از نظر روحی و روانی تحت تاثیر چنین شرایطی قرار گرفت و شوکه شد. .

این کارشناس فوتبال گفت: به نظر من اتفاق خاصی نیفتاده است زیرا لیگ یک لیگ فرسایشی است و در حال حاضر استقلال خوزستان 10 امتیاز از صدرنشین لیگ عقب است و هنوز به نیم فصل دوم نرسیده است. منظور من این است که اگر این تیم بتواند از نظر روحی مشکل خود را حل کند و سپس به دو پیروزی متوالی دست پیدا کند، شرایط فرق می کند. در اینجا باید مثالی بزنم؛ زمانی که برانکو سرمربی پرسپولیس شد، پرسپولیس به رده چهاردهم و پانزدهم جدول صعود کرد و چند هفته بود که هیچ بردی ندیده بود و تا آن زمان پنجره نقل و انتقالات باشگاه از پرسپولیس بسته شد و حتی همه می دانستند که به دلیل تعداد محدود. از بازیکنان این تیم، کدام بازیکنان جایگزین اول تا سوم برونکو هستند؟ اما در آن زمان آقای برانکو تغییر چندانی در ترکیب تیم ایجاد نکرد و شرایط روحی و روانی تیم را حفظ کرد اما در بازی هلی استقلال خوزستان دیدم که سرمربی تیم مدام در حال تغییر است. تاکتیکی برای برد دارد و در کمتر از یک بازی در حال تغییر همان ترکیب است که قوام این تیم را می توان دید البته به فشار کادر فنی هم برمی گردد.

یک کارشناس فوتبال معتقد است که استقلال خوزستان هنوز فرصت دارد تا شرایط لیگ خود را بهبود بخشد تا به لیگ برتر صعود کند.

استقلال خوزستان برای صعود به لیگ برتر چه باید بکند؟

این کارشناس فوتبال خاطرنشان کرد: اتفاقی که می افتد برای اینکه استقلال خوزستان نتایج خوبی نداشته باشد، برخلاف اینکه با شرایط ایده آل وارد مسابقات شود، ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد. من بازی‌های این تیم را از نزدیک دیده‌ام و استقلال خوزستان توانایی ایجاد موقعیت و مالکیت توپ را دارد، اما وقتی تیمی را با همه گزینه‌های مناسب کنار هم می‌گذارید، اتفاقی که می‌افتد این است که تیم‌های دیگر با شرایط متفاوت مقابل این تیم قرار می‌گیرند. و امسال این شرایط برای استقلال خوزستان پیش آمد و حتی زمانی که تیم‌ها مقابل استقلال مساوی شدند، فکر می‌کردند که پیروز شده‌اند چون استقلال خوزستان ذهنیتی را ایجاد کرده بود که فقط به صعود بسته است، که همان مشکل استقلالی‌ها است. وضعیت روحی این تیم تحت تاثیر قرار گرفت.


سرویس خبر شماره: 1853421
23 نوامبر 1401 ساعت 04:13 |
86 امتیاز خبر

0نقطه نظر

کرمی بیان کرد: معتقدم استقلال خوزستان می تواند شرایط خوب خود را بازیابد و همانطور که گفتم دو برد متوالی می تواند به استقلال و ارتقای روحیه اعضای تیم کمک کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی