رویارویی دروازه بان های استقلال با بهترین خط حمله لیگ (عکس)


سرویس خبر شماره: 2019130
16 مه 1403 در 4:25 ق.ظ.
366

0نقطه نظر

فرزین گروسیان و پورحمیدی برای رویارویی با خط حمله سپاهان آماده می شوند.

رویارویی دروازه بان های استقلال با بهترین خط حمله لیگ (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دروازه بان های استقلال خوزستان تمرینات خود را برای رویارویی با بهترین خط حمله لیگ آغاز کرده اند و خود را برای دیداری سخت مقابل سپاهان آماده می کنند.

در اولین دیدار سپاهان و استقلال خوزستان، حسن پورحمیدی 3 گل را وارد دروازه آبی پوشان خوزستان کرد. در آخرین بازی استقلال خوزستان و ملوان پورحمیدی یک گل به ثمر رساند.

دروازه بانان استقلال خوزستان که رقابت جذابی را در بین خود پیش می برند در این تمرین با انگیزه نشان دادند و سعی کردند کادرفنی را قانع کنند و به عنوان بازیکن ثابت تیم مقابل سپاهان به میدان بروند.

سیروس پورحمیدی 14 بار حسن پورحمیدی و 11 بار فرزین گروسیان را وارد دروازه کرد و در این بین پورحمیدی موفق شد 3 دروازه خود را بسته نگه دارد. در روز بازی مشخص نیست فرزین گروسیان یا پورحمیدی خواهد بود. به منظور. واسه اینکه. برای اینکه.

چرخش دو دروازه بان هم تراز با استقلال خوزستان تاثیر منفی روی این تیم نداشت و رقابت خوبی را بین دروازه بانان این تیم ایجاد کرد. باید دید در مقابل تهاجمی ترین ایرانی چه رفتاری خواهند داشت. تیم فوتبال و آقای گل فوتبال ایران در این مسابقه بسته نگه داشتن یا نبودنش سخت است!

2018265
2018264
2018266

مجله اخبار فوتبال داخلی