چپی ها آماده خدمت به تیم مورایس! (تصویر)


سرویس خبر شماره: 2019122
16 اردیبهشت 1403 ساعت 04:07 |
2 امتیاز خبر

0نقطه نظر

امید نورافکن و میلاد زکی پور آماده دیدار با استقلال خوزستان هستند.

چپی ها آماده خدمت به تیم مورایس!  (تصویر)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، امید نورافکن و میلاد زکی پور دو چپ دست سپاهان در تمرین امروز حضور داشتند و برای دیدار با استقلال خوزستان انگیزه داشتند.

تیم سپاهان با حضور فرشاد احمدزاده و رامین رضاییان از جناح راست قدرتمندی برخوردار است و با تشکیل زوج در سمت راست، بار تهاجمی این تیم بر دوش جناح راست این تیم است و به دلیل با توجه به ویژگی های دفاعی بازیکنان سمت چپ، این تیم تعادل خوبی در هفته های اخیر در این تیم ایجاد کرده است.

در نیم فصل اول با حضور همزمان زکی پور و رامین رضاییان خط حمله سپاهان خطرناکتر بود و گل های زیادی به ثمر رساندند اما از طرفی به راحتی گل دریافت کردند و این مشکل اقتدار آنها را برای تصاحب در اختیار گرفت. . پیشتاز هستند و هرگز به صدر جدول نمی رسند.

2018235

میلاد زکی پور در آخرین دیدارها بیشتر روی کارهای دفاعی تمرکز می کند و در دقایق مسابقه با حضور ناگهانی خود برتری عددی برای سپاهانی ها ایجاد می کند و البته در عین حال امید نورافکن که سابقه هم دارد. برای بازی در دفاع چپ، جای خالی خود را پر می کند و سپاهان هنوز ضد حمله نیست.

پس از جدایی محمد قربانی، بازگشت نورافکن به سپاهان در نیم فصل اتفاق مثبتی برای سپاهان بود و این بازیکن با بازگشت به فرم ایده آل گذشته، این تیم را در اختیار گرفته است. به عنوان یک مبارز، تیرانداز و دونده در هفته های اخیر به سطح بالاتری رسیده است.

امید نورافکن و میلاد زکی پور امروز در تمرین سپاهان عکس یادگاری جالبی گرفتند و با چهره ای جدید آماده دیدار با استقلال خوزستان هستند.

مجله اخبار فوتبال داخلی