رپر E-40 از بازی Kings vs Warriors در روز شنبه اخراج شد

بازی 2 روز دوشنبه در ساکرامنتو برگزار می‌شود، قبل از اینکه سری برای بازی‌های 3 و 4 به Bay Area منتقل شوند.


راهنماهای شرط بندی NBA که ممکن است دوست داشته باشید


E-40 (ارل استیونز) در بسیاری از رویدادهای ورزشی در اطراف منطقه خلیج یکی از موارد قابل توجه بوده است. او اصالتا اهل والخو است، اما در دهه گذشته به‌علاوه از تیم‌های سراسر منطقه حمایت کرده است.

رپر E-40 از بازی Kings خارج شد

این خواننده رپ معتقد است که در این حادثه مورد توهین نژادی قرار گرفته است. شخصی که او با او رفت و آمد داشت، یک زن سفید پوست بلوند بود که ظاهراً خودش هیچ عواقبی نداشت.

پادشاهان به دنبال حادثه

البته هر داستانی دو طرف دارد. ما مطمئن نیستیم که چه گفته شده یا موضوع گفتگوی دو طرف چیست، اما کافی بود تا اقتدار عرصه را درگیر کنیم و شاهد حذف E-40 از بازی باشیم.

رپر E-40 از Bay Area روز شنبه به ساکرامنتو سفر کرد تا بازی Kings در مقابل Warriors را در بازی 1 سری پلی آف کنفرانس غربی تماشا کند. او آنقدر نماند تا پایان وحشی را ببیند.



https://sportslens.com/news/rapper-e-40-ejected-from-kings-vs-warriors-game-on-saturday/ منبع:

E-40 می گوید که او توسط تیم امنیتی Kings تحقیر شده است و “کسانی که درگیر هستند باید به خاطر رفتار خود پاسخگو باشند.”

به گفته ساکرامنتو کینگز در مورد حادثه E-40: “ساکرامنتو کینگز این ادعاها را جدی می گیرد و در حال بررسی حقایق و شرایط مربوط به وضعیت است، همانطور که ما هر زمان که چنین اتهامی مطرح می شود، انجام می دهیم.”

“امنیت بین یک مرد سیاه پوست و یک زن سفیدپوست اختلاف نظر دید و بلافاصله تصور کرد که من مقصر بودم.”

به نظر می رسید که E-40 در حال صحبت و پاسخ به یک هوادار بود که چند ردیف عقب تر از صندلی کنار زمین خود در کنار نیمکت وریرز نشسته بود. همه چیز برای شروع خیلی خصمانه به نظر نمی رسید، اما با درگیر شدن امنیت اوضاع تغییر کرد.