سقوط تیم را تهدید کرد که مطمئن است معامله ستاره LFC را تضمین می کند

لیورپول و یورگن کلوپ ممکن است احساس کنند که ایده خوبی برای این بازیکن 21 ساله است که یک بار دیگر به دنبال بازی منظم در تیم اصلی در جای دیگری باشد، زیرا ممکن است شانس های او در مرسی ساید برای او دشوار باشد.

این بازیکن هلندی در حال حاضر به صورت قرضی در بوندسلیگا حضور دارد اما در این فصل شرایط سختی را با مصدومیت سپری کرده است.

تیم زیر 21 سال هلند در فصل گذشته در حالی که به صورت قرضی در پرستون نورث اند حضور داشت، تاثیرگذار بود، بنابراین جالب است که ببینیم تابستان امسال در مورد فن دن برگ چه تصمیمی گرفته می شود.

به گزارش اسپورت بیلد، شالکه می‌خواهد یک بار دیگر فصل آینده سپ فن دن برگ را به صورت قرضی از لیورپول به خدمت بگیرد، علیرغم اینکه آنها در حال حاضر در شرایط سقوط قرار دارند. Rousing The Kop).

بیشتر بخوانید: پوندیت پیشنهاد می کند که بازیکن حاشیه ای من سیتی می تواند پاسخی برای مشکلات لیورپول با بلینگهام باشد نه “ضروری”

EOTK Insider: اختصاصی: «رولت» جود بلینگهام باز است اما شانس مقابل لیورپول زیاد است – یان آج فیورتوف

شالکه در حال حاضر سه امتیاز از امنیت در لیگ برتر آلمان پیدا کرده است، اما حتی اگر آنها به بوندسلیگا 2 بازگردند، گزارش می افزاید که آنها همچنان مطمئن هستند که می توانند خدمات او را برای فصل 2023/24 تضمین کنند.

او ممکن است آینده بلندمدت خود را در L4 ببیند، اما با وجود بازیکنانی مانند ویرجیل ون دایک، ایبو کوناته، جوئل ماتیپ و جو گومز که در حال حاضر جلوتر از او هستند و نیمی از این فاصله موقت در مرکز قرار دارند.

او در ماه اکتبر دچار آسیب دیدگی جدی از ناحیه مچ پا شد که او را تا اوایل ماه مارس از میادین دور کرد – فقط برای اینکه او پس از آن گل به خودی به ثمر رساند و در اولین بازی خود به مدت 5 ماه از پا آسیب دید.

https://www.empireofthekop.com/2023/04/16/relegation-threatened-outfit-liverpool-star-interest/ منبع: