توخل: به جورجینیو چی بگم؟

“زمانی که برنتفورد مقابل برنتفورد بازی کردیم، یکی از بدترین لحظات فصل برای ما بود، زیرا حریفان اعتقاد زیادی به نتیجه داشتند. ما در خانه به شانس زیادی نیاز داشتیم، برنتفورد در یک دوره طولانی با پنج مدافع بازی کرد. فصل، اما حالا آنها 3-3-4 بازی می کنند و باید ببینیم فردا چه چیزی در انتظارمان است.

احساس می کنم جورجینیو در تمرینات با انگیزه و بسیار قوی است. او بازیکنی برنده است و برنده باقی خواهد ماند. جورجینیو در مقابل میدلزبورو عملکرد خوبی داشت و بازیکن مهمی برای چلسی بود.

شرایط جورجینیو؟ مثل همیشه، راستش را بخواهید، من در مورد خروج ایتالیا زیاد با او صحبت نکردم، زیرا چه می توانم بگویم که این ناراحتی در او کم شود؟ هیچ چی. مثل همیشه، وظیفه ما ایجاد فضای بیشتر و محیط بهتر در تیم است. جورجینیو یک روز زودتر از زمان برنامه ریزی شده به اردوی تیم ملی ملحق شد، بنابراین احساس کردم او می خواهد در فضای مثبتی قرار بگیرد.

شایعه انتقال آندریاس کریستنسن به بارسلونا؟ ما هم همین شایعات را شنیدیم. من نمی توانم چیزی را برای شما تایید کنم، زیرا تا امروز با آندریاس در مورد این انتقال صحبت نکرده ام.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از وقفه دو هفته ای از لیگ برتر، چلسی فردا در ورزشگاه خود استمفوردبریج میزبان برنتفورد خواهد بود. توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی شرکت کرد و در مورد انتقال آندریاس کریستنسن، مدافع دانمارکی چلسی به بارسلونا در تابستان امسال صحبت کرد.

توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی می گوید جورجینیو همیشه یک بازیکن برنده باقی خواهد ماند.


سرویس خبر شماره: 1817565 |
12 فروردين 1401 ساعت 19:21 |
378 امتیاز خبر|

0نظرات

شایعاتی در مورد انتقال کریستنسن به بارسلونا شنیدم.