زلزله در تخت جمشید/ اتاق اجرایی درویش؟



فروش 51 درصدی سهام باشگاه پرسپولیس در حالی در مراحل پایانی خود قرار دارد که مشکلات مالی و قراردادی اعضای تیم همچنان پابرجاست.

رضا درویش، مدیرعامل سرمایه سرخپوشان که قول پرداخت مطالبات بازیکنان را داده بود، حالا برای ادامه کارش با چالش بزرگی روبروست. او پس از پشت سر گذاشتن ناکامی های فراوان، به عنوان مدیرعامل به فعالیت خود ادامه می دهد، ضمن اینکه پس از انتقال وی به بخش خصوصی، هیات مدیره این باشگاه در اسرع وقت تغییر خواهد کرد تا قرمزها کابینه جدیدی برای نقل و انتقالات تابستانی داشته باشند. آماده.

اما هیات مدیره فعلی باشگاه اجازه مذاکره با عثمر ویه را برای تمدید قرارداد با پرسپولیس داد تا در صورت توافق مالی با این باشگاه، سرمربی برزیلی روی کار بیاید.

برخلاف بازیکنانی که قراردادشان در پایان فصل به پایان می رسد، درویش قصد دارد امضای تمدید قراردادش با پرسپولیس را از این برزیلی بگیرد تا هر اتفاقی که در تابستان امسال می افتد روی کار این مربی تاثیری نداشته باشد.

از سوی دیگر با ورود کنسرسیوم بانکی به باشگاه پرسپولیس، انتظار می رود تمامی اعضای فعلی هیات مدیره تغییر کنند و به احتمال زیاد هیات مدیره ای هفت نفره تشکیل شود تا از تمام توانایی های انسانی خود استفاده کنند. در این مجموعه

درویش برای حل مشکلات مالی تیمش در فصل جاری منتظر حضور مردم اقتصادی است تا شاید بتوانند برای بیش از 50 درصد قراردادهای باقیمانده در ماه آینده حداقل 130 میلیارد تومان را چاره اندیشی کنند. لیگ بیست و سوم.

حال باید دید آیا مدیران درویش قصد دارند قرارداد ویرا را تمدید کنند و از هیئت مدیره آینده پول دریافت کنند یا این باشگاه با تغییرات هیئت مدیره با چالش های بیشتری مواجه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: خبر بد برای درویش; بازیکنان پرسپولیس در مکان غیرمنتظره ای قرار گرفتند!



سرویس داخلی اخبار فوتبال