ستاره سابق آرژانتینی سرمربی الدحیل شد

ستاره فوتبال آرژانتینی سابق چلسی و اینترمیلان سال گذشته کاپیتان سائوپائولو به برزیل شد و مهمترین تجربه مربیگری خود را کسب کرد، زیرا پس از پایان دوران حرفه ای خود در 46 سالگی به آسیا بازگشت. یک سال سابقه حضور در تیم الدحیل قطر.


سرویس خبر شماره: 1816673 |
05 فروردين 1401 ساعت 01:44 |
1,868 امتیاز خبر|

0نظرات

هرنان کرسپو که تا 37 سالگی بازی کرد و در فصل 12-2011 تصمیم گرفت با پارما ایتالیا از فوتبال خداحافظی کند، هفت سال مربیگری کرده و حالا برای اولین بار به عنوان سرمربی آسیایی فوتبال بازی می کند. قطر با الدحیل تجربه خواهد کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم فوتبال الدحیل قطر پس از دو سال ناکامی متوالی در کسب عنوان قهرمانی لیگ ستارگان و عقب افتادن در رقابت با باشگاه السد، تصمیم به تغییر سرمربی جدید گرفت و حالا از این تیم جدا شد. مدیریت تیمش به هرنان کرسپوی آرژانتینی.

تیم فوتبال الدحیل قطر تصمیم به تغییر سرمربی و انتخاب هرنان کرسپو گرفت که کمتر از یک ماه دیگر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2022 باید به مصاف تیم های سپاهان ایران، پاختاکور ازبکستان و التعاون عربستان برود. بازی مقابل سعودی ها خواهد بود. .

مهاجم آرژانتینی سال های اخیر هدایت الدحیل قطر را برعهده گرفت.



مجله اخبار فوتبال داخلی

الدحیل قطر در دو سال اخیر چهار سرمربی خود را تغییر داده و فصل 2012-22 لیگ ستارگان قطر را با لوئیس کاسترو از پرتغال به پایان رساند و در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفت و البته جام امیر قطر را نیز به دست آورد.