شوک برای ایتالیا؛ قهرمان اروپا به جام جهانی نمی رود (عکس)

در ثانیه های باقی مانده ایتالیا تلاش زیادی کرد تا گل تساوی را به ثمر برساند و در دقیقه 90 + 5 فلورانس می توانست به گل تساوی برسد اما ضربه آنها به بازیکن حریف برخورد کرد تا بازی با نتیجه 1-0 به سود مقدونیه به پایان برسد. پایان و ایتالیا برای دومین بار متوالی جام جهانی را از دست می دهد.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1816674 |
05 فروردين 1401 ساعت 02:12 |
41,081 امتیاز خبر|

0نظرات

ایتالیایی ها بازی را بهتر آغاز کردند و تنها پس از سه دقیقه بود که امرسون می توانست اولین گل بازی را به ثمر برساند اما ضربه او با اختلاف زیاد به بیرون رفت.
برتری ایتالیا ادامه داشت تا اینکه بردی در دقیقه 19 پیش افتاد اما ضربه او دقیقاً همان جایی بود که دروازه بان مقدونیه بود.
شاگردان مانچینی چند موقعیت خوب دیگر هم داشتند که نتوانستند از آنها استفاده کنند و نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.
در نیمه دوم ایتالیا بهترین تیم زمین بود و موقعیت های بهتری داشت و بازیکنان این تیم چندین بار تا آستانه دروازه مقدونیه پیش رفتند اما نادرستی ضربات آخر باعث شد این ها را از دست بدهند. فرصت ها یکی پس از دیگری
زمانی که به نظر می رسید بازی قرار است به وقت اضافه برود، این مقدونیه بود که در دقیقه دوم وقت اضافه نیمه دوم به گل رسید. روی بلند کردن دروازه مقدونیه بود که توپ با دخالت بویان میوفسکی به الکساندر تریکوفسکی رسید که با ضربه ای دقیق از پشت محوطه جریمه توپ را به گوشه دروازه دوناروما فرستاد.

ایتالیا که کمتر از 10 ماه پیش قهرمانی خود در یورو 2020 را جشن گرفت، امشب در مرحله نیمه نهایی جام جهانی مقابل مقدونیه شمالی شکست خورد و تمام امید خود را برای صعود به جام جهانی قطر از دست داد.

تیم ملی ایتالیا با شکست یک بر صفر مقابل مقدونیه شمالی از رسیدن به فینال پلی آف جام جهانی بازماند.