سختگیری بیش از حد بارسا نسبت به ستاره آلمانی

چهارشنبه گذشته، پس از پنج ساعت مذاکره و انجام تست پزشکی دقیق از ایلکای گوندوگان، بارسلونا با این ستاره آلمانی موافقت کرد.

سختگیری بیش از حد بارسا نسبت به ستاره آلمانی


سرویس خبر شماره: 1947361
8 جولای 1402 ساعت 15:01 |
2.4K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

5 ساعت مذاکره و معاینه پزشکی دقیق

سابقه پزشکی گوندوگان دو مصدومیت بسیار جدی را نشان می دهد. در آگوست 2013، در حالی که برای دورتموند بازی می کرد، در یک بازی دوستانه ستون فقرات خود را آسیب دید و بیش از 420 روز از میادین دور بود. چهار سال بعد در سیتی نیز از ناحیه رباط صلیبی آسیب دید و بیش از 6 ماه نتوانست بازی کند. به همین دلیل، بارسلونا اصرار داشت که او یک تست پزشکی دقیق را پشت سر بگذارد و در واقع پس از اطمینان کامل از سلامت او، قرارداد امضا شد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

البته این سخت گیری دوچندان بود. AS امروز نوشت که بارسلونا پس از پنج ساعت مذاکره و معاینات پزشکی کامل با گوندوگان قرارداد امضا کرد.

1891569

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، چهارشنبه گذشته در مونیخ بود که مذاکرات بارسلونا و ایلکای گوندوگان به نتیجه رسید و ستاره آلمانی با قراردادی دو ساله و بند تمدید یک ساله به بارسلونا پیوست. در این قرارداد اگر بارسا قبل از افتتاحیه لالیگا قرارداد گوندوگان را امضا نکند، او می تواند به عنوان بازیکن آزاد جدا شود و یک فصل دستمزد خود را دریافت کند.

1891605