سرمربی سابق استقلال در نکونام آرامش گرفته بود/ این داور باید به خودش بیاید; در او حساسیت وجود دارد!



میشم منیعی در گفت و گو با خبروشی در خصوص انتخاب کوپال نظمی به عنوان داور بازی استقلال گفت: کوپال نظامی داور خیلی خوبی است اما حساسیت خاصی نسبت به او وجود دارد و با توجه به این حساسیت ها دوست داشتم داوران داوری کنند. کمیته در سازماندهی داوری خرد بیشتری داشته باشد. به هر حال امیدوارم فردا قضاوت خوبی از خود نشان دهد.

وی در خصوص تغییرات رهبری در استقلال گفت: از ابتدا مشخص بود که این اختلافات تمام نمی شود، اگر این تغییرات زودتر انجام می شد قطعا استقلال شرایط بهتری را تجربه می کرد. دخالت در مسائل فنی استقلال، ذهن نکونام را به دردسر انداخته بود، در حالی که اگر از ابتدا مسائل مدیریتی و فنی جدا می شد، هرگز این مشکلات برای استقلال پیش نمی آمد.

منیعی افزود: سالی که استقلال با مجیدی قهرمان شد، فرهاد در استقلال آرامش زیادی داشت و آجورلو اجازه نمی داد هیچکس ذهن مجیدی را پریشان کند. اگر امسال این آرامش برای نکونام ایجاد می شد، اختلاف امتیاز استقلال با سایر تیم ها خیلی بیشتر بود اما متاسفانه ذهن جواد نکونام را درگیر کردند و مشکلات زیادی برای او ایجاد کردند.

پیشکسوت استقلال درباره دیدار فردای این تیم مقابل ذوب آهن گفت: بازی بسیار سخت و خطرناکی است اما اگر استقلال هوشمندانه بازی کند می تواند در این دیدار پیروز شود. ذوب آهن تیم زهرداری است اما امیدوارم با حضور هواداران استقلال این تیم یکی از بهترین بازی های خود را به نمایش بگذارد و به قهرمانی نزدیک شود.

وی در نهایت اعلام کرد: اگر امسال استقلال با نکونام قهرمان شود خوشحال می شوم. قهرمانی حق اوست چون نکونام با یک تیم نصفه و نیمه امتیازهای خوبی گرفت و حق دارد امسال با استقلال قهرمان شود.

بیشتر بخوانید: اختلافی که ناخواسته لو رفت; دلیل برکناری غیرمنتظره آرش برهانی را فقط دو نفر می دانند!



سرویس داخلی اخبار فوتبال