سرمربی قطر: باید با امتیاز کامل به مرحله بعد برویم


سرویس خبر شماره: 1996266
1 فوریه 1402 در 3:47 بعد از ظهر |
420 امتیاز خبر

1نقطه نظر

دیدیم چه بر سر ژاپن و کره آمد.

سرمربی اسپانیایی تیم ملی قطر می گوید با وجود قطعی بودن صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا، با تیم اصلی خود وارد دیدار مقابل چین می شود.

سرمربی قطر: باید با امتیاز کامل به مرحله بعد برویم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی قطر که به عنوان مدافع عنوان قهرمانی و میزبان این رقابت ها در جام ملت های آسیا شرکت کرده بود، در دو دیدار ابتدایی خود موفق شد 6 امتیاز کسب کند و به سرعت صعود خود را به دور بعدی این رقابت ها قطعی کند. . آرام اما این تیم فردا در دور سوم مرحله گروهی به مصاف چین می رود و این فرصت را دارد که امتیازات خود را به 9 برساند.

مارکز لوپز در کنفرانس مطبوعاتی قبل از رویارویی با چین در دور سوم مرحله گروهی به خبرنگاران گفت: درست است که صعودمان را تایید کرده ایم اما بهترین بازیکنانمان را در تیم قرار می دهیم. ما به حریف احترام می گذاریم اما در مرحله گروهی به دنبال پیروزی و کسب حداکثر امتیاز هستیم.

وی با اشاره به ناراحتی هایی که در این جام رخ داد، درباره رقیب احتمالی قطر در دور بعد گفت: دیدیم چه اتفاقی برای ژاپن و کره افتاد اما به بازی با چین فکر می کنیم و بعد خواهیم دید که با چه کسانی روبرو خواهیم شد. ما در حال حاضر نمی توانیم فراتر از آن فکر کنیم و قدم به قدم پیش خواهیم رفت.

سرمربی تیم ملی قطر درباره حضور بازیکنان ذخیره در این دیدار پس از کسب سهمیه گفت: ما به این مسابقات احترام می گذاریم و برای پیروزی وارد رقابت می شویم. باید ببینیم چه چیزی برای ما خوب است. ارتقاء ما به این معنا نیست که بازیکنان با کیفیت پایین تری جذب می کنیم بلکه 26 بازیکن با کیفیت داریم.

لوپز به هواداران قطری گفت: ما یک مسابقه بزرگ در پیش داریم که به همه بازیکنانی که وارد مسابقه می شوند انگیزه می دهد تا بهترین عملکرد خود را ارائه دهند. ما مطمئن هستیم که 50000 هوادار پشت ما هستند که از ما حمایت می کنند.

او درباره ضعف گلزنی چین گفت: درست است که گل نزدند، اما تیمی است که موقعیت های زیادی خلق کرد. آنها شانس های خود را دارند و من انتظار دارم که بازی سختی باشد.

لوپز در نهایت گفت: چین برای پیروزی وارد مسابقه خواهد شد و این چیزی است که ما کاملاً از آن آگاه هستیم، اما ما نیز برای پیروزی وارد مسابقه خواهیم شد، بنابراین یک بازی سخت و قوی انجام خواهیم داد.

مجله اخبار فوتبال خارجی