سنگفرش بین المللی برای بازی حساس هفته


سرویس خبر شماره: 1988887
2 ژانویه 1402 در 12:14 ب.ظ |
172 امتیاز خبر

0نقطه نظر

بیژن حیدری در میانه بازی ملوان و تراکتور قضاوت خواهد کرد.

سنگفرش بین المللی برای بازی حساس هفته

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دیدار این هفته ملوان و تراکتورسازی با توجه به تقابل تیم های سوم و چهارم برگزار می شود، این دیدار از اهمیت بالایی برای هر دو تیم برخوردار است و حساسیت جالبی در خصوص داوری آن شکل گرفته است.

هفته گذشته و پس از پایان بازی پیکان و تراکتورسازی، اعضای تیم تبریزی به شدت به عملکرد داور اعتراض کردند و حتی محمدرضا زنوزی اعلام کرد که با توجه به رقابت تراکتورسازی با تیم‌های اصفهانی و تهرانی، بهتر است از داوران این شهر استفاده نشود. داغ بازی های تبریزی.

اما جلسه ملوانان بدون بحث نبود. آنها با وجود پیروزی 4-1، در بحث های متعدد داوری با مس رفسنجان شرکت کردند که مانند سوال تراکتورسازی، یک سوال کاملا میانه رو بود و به نظر نمی رسید خطای قابل توجهی در بازی دو تیم وجود داشته باشد.

اما کمیته داوران با انتخاب داور بین المللی کوبل و سپردن این مسابقه به فردی بسیار با تجربه، خیال هر دو تیم را از دست داوری این دیدار راحت کرد. بیژن حیدری که به تازگی از کلاس های VAR بازگشته و بازی هفته گذشته استقلال را نیز سوت زده و داور چهارم دربی بوده است، این دیدار را در کنار محمدرضا منصوری و هادی طوسی قضاوت خواهد کرد.

با توجه به حضور بیژن حیدری بعید است مدیران تراکتور و مسئولان ملوان قبل از بازی اعتراض خاصی به این موضوع داشته باشند.

مجله اخبار فوتبال داخلی