سنگین ترین جریمه ای که تا به حال برای ویسی اعمال شده است!


سرویس خبر شماره: 2019245
16 مه 1403 در 3:05 ب.ظ.
17.4K |

2نقطه نظر

به دلیل آنچه مصاحبه غیرحرفه ای نامیده می شود;

سرمربی تیم فوتبال خوزستان به دلیل مصاحبه غیر فنی و اظهارنظر غیرمسئولانه 2 میلیارد تومان جریمه شد.

سنگین ترین جریمه ای که تا به حال برای ویسی اعمال شده است!

بر اساس این گزارش، فولاد خوزستان که اصلا روزهای خوشی را سپری نمی کند و در منطقه سقوط قرار دارد، در آخرین دیدار خود در لیگ برتر در اراک به مصاف آلومینیوم رفت و در نهایت نتیجه ای بهتر از یک بر یک کسب نکرد. قرعه کشی.

پس از پایان این دیدار عبدالله وایسی مصاحبه بی نظیری انجام داد و اعلام کرد: ما نمی‌خواستیم باخت و پیروز به اهواز برگردیم و خدا را شکر نباختیم، اما وقتی می‌گوییم روح ورزش سالم و پاک است، اما کمیته انضباطی، کمیته اخلاق و فوتبال، حرص می‌خوریم. فدراسیون نمی بیند که مسابقات چگونه برگزار می شود، شورای حفاظت اطلاعات وسط بیاید حفاظت از اطلاعات ما خیلی قوی است و من می خواهم بیایم تا جلوی دوربین جور دیگری صحبت نکنیم اما این یک ظلم و بی عدالتی در حق فوتبال است. لطفا جمع آوری کنید و اجازه ندهید حقوق کسی نه تنها در لیگ برتر و در مسابقات قهرمانی، بلکه در سقوط و لیگ های دیگر دزدیده شود. »

سرمربی فولاد خوزستان بلافاصله پس از این دیدار به کمیته انضباطی احضار شد و حالا در آستانه دیدار حساس قرمزپوشان سرخپوش اهوازی و تراکتورسازی، رای کمیته انضباطی اعلام شد که به شرح زیر است. بی سابقه و تاریخی مثل صحبت های ویسی: با پرداخت جریمه 2 میلیاردی در بازه زمانی محدود دو هفته ای، تا زمانی که این مبلغ را پرداخت نکند، حق نشستن روی نیمکت تیمش را ندارد.

رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به شرح زیر است: عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی خارج از حوزه مسئولیت خود و اظهارات غیرمسئولانه و غیرحرفه ای علیه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به پرداخت 2 میلیارد تومان جریمه نقدی محکوم شد. جریمه باید ظرف یک هفته پرداخت شود. ادامه فعالیت این سرمربی در لیگ برتر منوط به پرداخت جریمه است.

نکته عجیب این تصمیم این است که مهلت کوتاه ۷ روزه برای آن در نظر گرفته شده و با احتساب حق اعتراض به کمیته استیناف باید دید سرمربی فولاد خوزستان چه واکنشی به این تصمیم خواهد داشت.

فولاد خوزستان در شرایطی که خطر سقوط را احساس می کند و یک امتیاز با منطقه سقوط یعنی استقلال خوزستان فاصله دارد، باید از ساعت 19:30 در خانه به مصاف تراکتور برود. او روی نیمکت خواهد بود. برای یک پنالتی سنگین عجیب و غریب، یا اتفاق دیگری رخ خواهد داد.

مجله اخبار فوتبال داخلی