این قهرمانی متعلق به آنچلوتی است نه بلینگهام


سرویس خبر شماره: 2019249
16 مه 1403 در 3:15 ب.ظ.
1.7 هزار |

3نقطه نظر

مربی عامل اصلی بود

آلوارو بنیتو نقش کارلو آنچلوتی در قهرمانی رئال در لالیگا را فراتر از هر بازیکنی حتی جود بلینگهام می داند.

این قهرمانی متعلق به آنچلوتی است نه بلینگهام

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید در دیدار مقابل کادیز پیروز شد و ساعاتی بعد پس از شکست بارسا مقابل خیرونا قهرمان لالیگا شد. این سی و ششمین قهرمانی رئال در لالیگا بود و اختلاف با بارسا را ​​به 9 قهرمانی رساند. عوامل زیادی برای قهرمانی رئال ذکر شده است که از جمله آنها می توان به عملکرد درخشان جود بلینگهام و ادامه درخشش وینیسیوس اشاره کرد اما بازیکن سابق رئال معتقد است که کارلو آنچلوتی نقش اصلی را در این قهرمانی ایفا کرده است.

2018432

برای آلوارو بنیتو، سرمربی ایتالیایی برای کسب این موفقیت با رئال شایسته همه تبریک است. او به Movie Star گفت: فصل با بلاتکلیفی زیادی شروع شد. جدایی بنزما، مطمئناً گلزنی در رئال، ورود بلینگهام بسیار جوان، که واقعاً نمی دانست باید چه کار کند، و همچنین مصدومیت تیبو کورتوا از ناحیه رباط صلیبی. ادر میلیتائو و بعدها آلابا، همه چیز نشان می داد که فصل قرار نیست با رئال مهربان باشد.

بنیتو ادامه داد: به همه این دلایل، قهرمانی در لالیگا فوق العاده قابل تحسین است. رئال فقط یک بازی در لیگ شکست خورده است که باورنکردنی است. این قهرمانی لیگ، به نظر من، بیش از همه متعلق به کارلو آنچلوتی و هر بازیکنی است. او یک سیستم جدید اختراع کرد و تیم با برنامه های او ثابت قدم بود. آنچلوتی بزرگترین احساس رقابت را در پست های کلیدی ایجاد کرد و نمی توانم مربی بهتری از او برای رئال مادرید نام ببرم.

مجله اخبار فوتبال خارجی