سپاهان حمله کرد الفت از طرف هواداران پرسپولیس بی ادبانه و شرم آور بود


رضا فتاحی، سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به اتفاقات روزهای اخیر پس از بازی پرسپولیس و فیلم هواداران منتشر شده منتسب به هواداران تیم سپاهان، گفت: ابتدا بابت فیلم عذرخواهی می کنم. که توسط یکی از هواداران سپاهان ارسال شده است. البته این هوادار از گفته خود پشیمان شد و رسما عذرخواهی کرد و باشگاه نیز در این زمینه اقدامات لازم را انجام داد و پیگیری های مختلفی انجام داد.

وی ادامه داد: متأسفانه لحظاتی پس از بازی پرسپولیس بود که رسانه های رنگی و به اصطلاح حرفه ای که تیم محبوبشان نتوانسته بود در زمین بازی حرفی برای گفتن داشته باشد، به سپاهان حمله رسانه ای کردند و این موضوع بسیار جدی بود. و هدف قرار گرفته است.” .

فتاحی با اشاره به اتفاقات روزهای اخیر مقابل سپاهان گفت: در نشست خبری بعد از بازی، عده ای سعی کردند سرمربی حرفه ای این تیم را زیر سوال ببرند که ژوزه مورائیس به شدت از این موضوع انتقاد کرد و در پایان آن جلسه، جای برخی خبرنگاران به ظاهر خالی ماند. -دست آنها جلسه را ترک کردند. این باعث شد اتفاقات دیگری بیفتد.

مدیر تیم فوتبال سپاهان با اشاره به فیلم منتشر شده از فردی که خود را عضو تیم سپاهان می داند، خاطرنشان کرد: متأسفانه این افراد خودخواه پس از این ماجرا اقدام به انتشار فیلم کردند و کمپین های رسانه ای خود را علیه تیم سپاهان به راه انداختند. . این در حالی است که قبل از شروع مسابقه فحاشی های مکرر به تمامی اعضای تیم و باشگاه فوتبال سپاهان از سوی هواداران پرسپولیس انجام شد و این موضوع تا کنون در صفحات آنلاین ادامه دارد.

وی افزود: در حالی که هر گونه رفتار ناشایست مورد محکومیت همگان است، بدون شک بازنشر و انتشار این نظرات اشتباه نیست، رفتاری غیراخلاقی از سوی رسانه هاست. هواداران همه تیم‌ها در سراسر دنیا می‌توانند به‌صورت فردی درباره موضوعی تحلیل و نگرش داشته باشند که اصلا اخلاقی و حرفه‌ای نیست، اما هیچ رسانه‌ای حق ندارد با انتشار عمدی موضوعات و نسبت دادن رفتار گروهی به این فضا دامن بزند. یا شهری برای تعیین

فتاحی با بیان اینکه این موضوع کاملا شخصی بوده که به یک گروه نسبت داده می شود، تصریح کرد: نمایش بداخلاقی به عنوان موضوعی جذاب، خلاف رسالت یک خبرنگار است و به نوعی گناه راوی و سردبیر این عدد حتی است. بسیار سنگین.

سپاهان حمله کرد  الفت از طرف هواداران پرسپولیس بی ادبانه و شرم آور بود

وی با اشاره به فحاشی عجیب و تاسف برانگیز هواداران پرسپولیس افزود: هواداران پرسپولیس با الفاظ رکیک و شرم آور علیه امید نورافکن بازیکن سپاهان صحبت کردند و به طور مستمر فیلم این فحاشی ها را در فضای مجازی منتشر کردند و فحاشی های سنگینی را نیز علیه سایر بازیکنان سپاهان مطرح کردند. و متاسفانه این مشکل اکنون در شبکه های مجازی در حال گسترش است.

مدیر تیم فوتبال سپاهان درباره رفتارهای بی احترامی هواداران پرسپولیس نیز گفت: 5 سال پیش هم همین اتفاق افتاد و پرسپولیسی ها آنها را بالاتر از سپاهان قرار دادند. اگرچه در جلسه قبل از بازی این موضوع را مطرح کردیم، اما متأسفانه باز هم این اتفاق افتاد و پس از رفتار نامناسب پرسپولیسی ها، بین دو نیمه به مکان دیگری منتقل شدند.

وی یادآور شد: پرتاب سنگ و آب جوش، فحاشی و اقدامات بسیار ناشایست هواداران پرسپولیس علیه هواداران سپاهان در طول بازی صورت گرفت و مستندات آن نیز به صورت کامل موجود است.

سرپرست تیم سپاهان با انتقاد از بی توجهی باشگاه پرسپولیس به این مشکل خاطرنشان کرد: علیرغم اصرار سپاهان، باشگاه پرسپولیس تا دیروز حتی حاضر به عذرخواهی حتی ساده برای این رفتار نبود. پس از آن این باشگاه با وقاحت بیانیه ای به دور از صداقت می نویسد و به همه هواداران اصفهانی و سپاهانی توهین می کند.

وی تصریح کرد: هواداران سپاهان سال ها در تهران مورد انواع و اقسام توهین ها قرار می گرفتند، از هر گونه الفاظ فحاشی علیه سپاهان استفاده می کردند و هیچ برخوردی با آنها صورت نمی گرفت. مسلم است که حالا پیش قدم شده و رفتار هواداران خود را فراموش کرده و در آب گل آلود دنبال ماهی می گردند.

بیشتر بخوانید: هتکی به زنانی که با هزار سختی پایشان به ورزشگاه باز می شود; این حادثه تلخ نابخشودنی است…



سرویس داخلی اخبار فوتبال