شانس بیننده Super Bowl LVIII

شانس بیننده Super Bowl LVIII توسط BetOnline افزایش یافته است و بازار نشان می دهد که فینال NFL امسال می تواند رکوردشکنی باشد. با باز کردن حساب BetOnline می توانید یک شرط رایگان به ارزش 1000 دلار کسب کنید.

شانس بیننده بودن Super Bowl LVIII با BetOnline

  1. یک حساب BetOnline ایجاد کنید
  2. تا 2000 دلار سپرده گذاری کنید
  3. شرط رایگان خود را تا 1000 دلار دریافت کنید
  4. شانس بیننده Super Bowl LVIII را پیدا کنید و شرط بندی کنید

با این حال، امسال این رکورد با توجه به شانس‌سازان BetOnline شکسته می‌شود. بیش از / کمتر از 117.5 میلیون تعیین شد.

افراد بیشتری از هر زمان دیگری قرار است این یکشنبه Super Bowl را با دلایل متعددی پشت سر آن تماشا کنند. یکی از آن‌ها اثر تیلور سویفت است که نماد موسیقی آن میلیون‌ها تماشاگر جدید را به همراه خواهد داشت.

از زمانی که او در اوایل این فصل در یک بازی چیفز مشاهده شد، سوئیفت در 12 بازی در حمایت از دوست پسرش تراویس کلسه، یکی از ستاره های کانزاس سیتی چیفز شرکت کرد.

مشارکت سوئیفت با این ورزش منجر به افزایش بینندگان، به ویژه برای چیف ها شده است. تیم‌ها در دو بازی اخیر در مرحله پلی‌آف رکورد 50 و 55 میلیون تماشاگر را در مسابقات دور بخش و قهرمانی AFC ثبت کردند.

همچنین گزارش شده است که تعداد بینندگان زن بازی های NFL از زمانی که چند ماه پیش برای اولین بار در جایگاه ها دیده شد، بیش از دو میلیون نفر افزایش یافته است.

قرار است شاهد نبردی بین دو تا از بهترین مدافعان لیگ باشیم. پاتریک ماهومز امیدوار است که چیفز را به عناوین پشت سر هم هدایت کند، در حالی که براک پردی جوان اولین بازی خود در سوپربول را برای 49ers انجام می دهد که می تواند اولین عنوان برای سانفرانسیسکو از سال 1995 باشد.

شانس بازدید رسمی Super Bowl LVIII

  • بیش از 117.5 میلیون بیننده @ -500
  • زیر 117.5 میلیون بیننده @ +300

شانس تماشای زنان سوپر باول (رتبه‌بندی نیلسن)

  • بیش از 46.5٪ @ -120
  • زیر 46.5٪ @ -120

https://sportslens.com/news/super-bowl-lviii-viewership-odds-bet-on-record-to-be-smashed/ منبع: