شانس سرمربی جدید لیورپول کاهش یافت – اسلات آرن فاینورد اکنون مورد علاقه – لیورپول اف سی

در حالی که به نظر می رسد روبن آموریم برای پست مربیگری لیورپول از رقابت خارج شده است، یک مورد علاقه جدید در میان کتابسازان در آرن اسلات فاینورد ظاهر شده است.

آموریم، سرمربی اسپورتینگ CP به عنوان کاندیدای اصلی برای جانشینی یورگن کلوپ در نظر گرفته می‌شد، اما اکنون به نظر می‌رسد “بعید” به او پیشنهاد شود.

با توجه به اینکه ژابی آلونسو و جولیان ناگلزمن قبلاً خود را رد کرده بودند، هواداران لیورپول را در مورد جانشین کلوپ به ناشناخته فرستاد.

هفته گذشته، دیوید اورنشتاین از The Athletic ادعا کرد که باشگاه آماده است تا زمانی که نوبت به هدفش می رسد، “شجاع بیش از محبوبیت” باشد، که به نظر می رسد اینطور باشد.

اسلات آرن در هلند باقی مانده است (ریچارد سلرز/ PA)

به گفته بنگاه‌ها، از طریق OddsChecker، اسلات، مدیر فاینورد اکنون برای تصدی پست لیورپول مورد علاقه است، با ضریب 3/1.

در اینجا آخرین شانس سرمربی جدید لیورپول آمده است:

اسلات آرن – 3/1
روبرتو دزربی – 4/1
گری اونیل – 12/1
توماس توخل – 12/1
توماس فرانک – 14/1
تیاگو موتا – 16/1
اونای امری – 16/1
آندونی ایراولا – 18/1
ادی هاو – 18/1
آنگه پستکوگلو – 28/1

فراتر از اسلات، که روز یکشنبه تیم فاینورد خود را در فینال جام KNVB قهرمان کرد، برایتون روبرتو دزربی (4/1) دومین مورد علاقه آشکار است.

پیش از این ادعا می شد که دزربی از بازی خارج شده است، اما ممکن است این ایتالیایی اکنون به چارچوب بازگردد.

ریچارد هیوز، مدیر ورزشی جدید لیورپول، یکی از مدافعان شناخته شده دی زربی است که تلاش کرده او را در بورنموث به خدمت بگیرد.

بورنموث، انگلستان - شنبه، 11 مارس 2023: گری اونیل، سرمربی بورنموث در یک کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی پس از بازی لیگ برتر انگلیس بین AFC بورنموث و لیورپول FC در ورزشگاه ویتالیتی.  بورنموث 1-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

ارتباطات هیوز به Wolves نیز کشیده شده است. گری اونیل (12/1)، نیوکاسل ادی هاو (18/1) و بورنموث آندونی ایراولا (18/1)، که همگی در بین 10 نفر برتر با کتابسازان قرار دارند.

نام های محبوب دیگر عبارتند از توماس توخل (12/1)، که در پایان فصل به عنوان بازیکن آزاد در حالی که آماده ترک بایرن مونیخ و برنتفورد می شود. توماس فرانک (14/1).

سرمربی بولونیا تیاگو موتا اعتقاد بر این است که (16/1) از نظر داده ها امتیاز بالایی دارد، در حالی که آنگه پستکوگلو (28/1) بلافاصله پس از انتشار خبر استعفای کلوپ به عنوان مدعی احتمالی مطرح شد.

https://www.thisisanfield.com/2024/04/liverpool-new-manager-odds-slashed-feyenoords-arne-slot-now-favourite/ منبع: