با حسینی چه کردی؟ زمین و زمان نمی خواهند استقلال قهرمان شود/ نکونام دشمنان قسم خورده اش را در دهانش گذاشت



مهدی فنونی زاده، بازیکن سابق استقلال در گفت و گو با خبرنگار خبروزشی، درباره اتفاقات حاشیه ای هفته بیست و چهارم لیگ برتر گفت: زمین و زمان به هم پیوستند تا استقلال را از مسیر خاصی خارج کنند. اول آمدند و گفتند هر که مصاحبه کند 4 میلیارد جریمه می شود، بعد همین که سید حسین حسینی از عقیده و مسلک استقلالی ها می گوید، حالا ملاقات هیچی را رد کردند. یک بار بگو که استقلال قهرمان لیگ نشود. حسینی نباید جریمه می شد چون فقط می گفت به خاطر هوادار جریمه می پردازم! این بهترین واکنش است. این یعنی تیم ما هوادار است. ببین چه کردی که ساکت ترین بازیکن استقلال ازش شاکی شد.

وی افزود: تیمی که 6 گل آفساید به ثمر رساند و همه داوران به نفع آنها بودند، با تمام وجود از آنها حمایت می کنند تا به بالای جدول برسند، سپس استقلال که این همه اشتباه داوری کرد، اما در صدر جدول است. میز با قدرت آنها نمی توانند ببینند. انشاالله که این بچه ها فریادشان را به گوش کی خواهند شنید. جای تاسف است که فدراسیون فوتبال به چنین اتاق خانوادگی تبدیل شده است که هرکس به نفع خودش هر کاری می خواهد انجام می دهد. حالا آنها برای شکست استقلال تلاش می کنند اما هیچکس نمی تواند با این تیم رقابت کند. بازیکنان باقیمانده استقلال را باید با تیر زد تا از صعود به قهرمانی جلوگیری شود.

فنونی زاده تاکید کرد: استقلالی ها با همه این مشکلات به نتایج دلخواه رسیدند و این دقیقاً برخلاف انتظار کسانی است که از خرداد سال گذشته سعی کردند ساختار کلی باشگاه را به هم بزنند تا روند استقلال را مختل کنند اما جواد نکونام و بچه های غیور استقلال تا اینجای کار باعث شده اند که دشمنان قسم خورده تیم ما ساکت بمانند و فقط نظاره گر عملکرد این تیم در بالای جدول باشند.

وی افزود: پرسپولیس برای داشتن چنین تیم قدرتمندی باید الان بدود. بدون حمایت سوگلی از سوی وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال، این تیم باید هر سال به جای دیدن جام های اهدایی بالای سر کاپیتان، برای کسب عنوان ششم تا هشتم می جنگید. یک فصل با استقلال کاری نداشتند. تیم ما سه هفته مانده به پایان قهرمانی قهرمان شد اما از همان لحظه نسخه استقلال را به هم زدند. نمونه آن سال گذشته بود و نمونه فعلی این موضوع اتفاقات این فصل است.

بیشتر بخوانید: این تیم درس خوبی به استقلال داد/ تلاش نکونام تنها با یک اشتباه بی نتیجه می ماند



سرویس داخلی اخبار فوتبال