شکست بایرن مونیخ در روز درخشان کاپیتان رویس

در ادامه دیدارهای هفته سی و دوم بوندسلیگا آلمان در مهمترین آنها تیم فوتبال بایرن مونیخ در خانه با نتیجه 3 بر یک اشتوتگارت را شکست داد.

لئونیداس استرجیو در دقیقه 29 اشتوتگارت را پیش انداخت اما هری کین، ستاره انگلیسی بایرن مونیخ به تیمش اجازه بازگشت به رختکن را نداد زیرا با گلی که او در دقیقه 37 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، شکست خورد. . در نیمه دوم اما میزبان به هدف خود رسید و با به ثمر رساندن 2 گل دیگر ابتدا توسط جونگ وو یونگ در دقیقه 83 و سپس توسط سیلاس کاتومپا اموومپا در دقیقه 90 + 3 تمامی امتیازها را از آن خود کردند.

این نتیجه فاصله بین بایرن مونیخ رده دومی و اشتوتگارت رده سومی را به دو امتیاز کاهش داد و با دو هفته مانده به پایان فصل، جایگاه باواریایی ها در جایگاه دوم در خطر قرار گرفت. در حال حاضر بایرن مونیخ با 69 امتیاز در رده دوم و اشتوتگارت با 67 امتیاز در رده سوم قرار دارند.

در دیگر بازی مهم امروز بوندسلیگا، دورتموند در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک 5-1 آگزبورگ را شکست داد. یوسف موکوکو در دقایق 4 و 29، دانیل مولن در دقیقه 20، مارکو رویس در دقیقه 34 و فلیکس نمچا در دقیقه 64 برای دورتموند گلزنی کردند و روبن وارگاس در دقیقه 32 تک گل آگزبورگ را به ثمر رساند. دورتموند که با این پیروزی 45 امتیازی شده بود، با یک بازی دیگر فاصله خود با آینتراخت فرانکفورت را به 5 امتیاز رساند تا با تثبیت جایگاه خود در رده پنجم، به لیگ قهرمانان اروپا نزدیک شود.

سرویس اخبار فوتبال خارجی