نفرین عجیب به دو کاپیتان پرسپولیس/ عالیشاه به سرنوشت سوپرمن هم رسید.



امید عالیشاه در دیدار مقابل سپاهان برای دویست و پنجاه و نهمین بار پیراهن پرسپولیس را بر تن کرد تا جایگاه خود را در رده پنجم باتجربه ترین بازیکنان این باشگاه تثبیت کند. او حالا فقط سیدجلال حسینی، حسین عبدی، محمد پنجعلی و علی پروین را بالای سر خود می بیند.

با این حال امید عالیشاه در شروع فصل امید زیادی به پشت سر گذاشتن رکورد 264 مسابقه در اختیار حسین عبدی داشت. حالا پنج هفته مانده به لیگ برتر و با توجه به حذف پرسپولیس از دور حذفی جام حذفی، این گل برای امید عالیشاه غیرممکن شده است.

عالیشاه به دلیل محرومیت از بازی با سپاهان و محرومیتش از بازی با نساجی نمی تواند در هفته بیست و ششم حضور داشته باشد، بنابراین حداکثر رکورد او در پایان فصل جاری 263 بازی برای قرمزها است که از البته، فقط در صورتی ثبت می شود که همه چهار بازی پایانی فصل را انجام دهند.

جالب است بدانید که سیدجلال حسینی در جایگاهی مشابه عالیشاه قرار داشت. او در لیگ بیست و یکم به رکورد محمدپنج علی و مقام دوم باتجربه ترین بازیکنان تاریخ باشگاه نزدیک شد اما تنها 3 بازی انجام داد و در پایان فصل از دوران بازیگری خود خداحافظی کرد. برای همیشه.

حالا قرارداد امید عالیشاه با پرسپولیس به پایان می رسد و او تنها در صورت عقد قرارداد جدید با این باشگاه شانس سبقت گرفتن از پنج علی را خواهد داشت اما در غیر این صورت حداکثر به مقام سوم خواهد رسید.

عالیشاه 82 بازی با صدر فهرست باتجربه ترین بازیکنان تاریخ پرسپولیس فاصله دارد و به هر حال باید سه فصل کامل و مستمر در پرسپولیس بماند تا رکورد تاریخ توسط علی پروین را بشکند. با این حال او تنها 32 سال سن دارد و فرصتی تاریخی برای رسیدن به رکورد علی پروین دارد.

بیشتر بخوانید: اقدام گسترده سپاهانی ها پس از جریمه سنگین با حمایت هوادار خبرزاز/ستاره سابق پرسپولیس + عکس



سرویس داخلی اخبار فوتبال