شیت نهم کلین کنت با درخشش لحظه آخری

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کریستوفر کنت در جریان بازی با پرسپولیس و تا دقایق پایانی تقریبا یک روز را بدون کار سپری کرد. مدافع اتریشی فولاد در خروجی ها اعتماد به نفس داشت و روی توپ های ارسالی عملکرد خوبی داشت اما بیشتر فعالیت و تقابل او مقابل مهاجمان پرسپولیس در وقت های تلف شده رقم خورد.

اما توقف فولاد 32 ساله در دقیقه 6+90 اهمیت بیشتری داشت. جایی که مرتضی پورعلیگنجی مدافع سرخ ها برای گلزنی جلو آمد و اتفاقاً روی یکی از ضربات ارسالی نزدیک به گلزنی شد اما ضربه او ابتدا توسط کنت با واکنشی دیدنی مهار شد و سپس حزباوی با حضور به موقع خود در افتتاحیه ضربه او را مهار کرد. گل آن توپ را منحرف کرد و مانع از گلزنی پرسپولیس شد.

در هر صورت کنت موفق شد برای دومین بار متوالی دروازه خود را مقابل پرسپولیس بسته نگه دارد که چهارمین کلین شیت متوالی و همچنین نهمین کلین شیت او در این فصل بود. دروازه بانی که این روزها در دروازه فولاد می درخشد.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1867343
8 فوریه 1401 @ 22:06 |
3.7 هزار |

0نقطه نظر

کنت در هفت دقیقه وقت تلف شده توسط مودل فر دو واکنش بسیار خوب داشت. ابتدا شیخ دیاباته را در دقیقه 94 زمین داد. جایی که مهاجم مالی پرسپولیس پس از چرخش و زدن ضربه زمینی دروازه میزبان را تهدید کرد اما کنت آن ضربه زمینی را مهار کرد.

کریستوفر کنت در شرایطی نهمین کلین شیت فصل خود را به ثبت رساند که در دقایق پایانی باید چندین واکنش نشان می داد.

شیت نهم کلین کنت با درخشش لحظه آخری