بازگشت کاپیتان گل گهر به پست ابتدای فصل (عکس)

مهران گلزاری برای دومین بازی متوالی در ترکیب اصلی گل گهر قرار گرفت.

بازگشت کاپیتان گل گهر به پست ابتدای فصل (عکس)

عکس ها: ابوالفضل امیرزاده



مجله اخبار فوتبال داخلی

گلزاری مسیح زاهدی، علیرضا آرتا و سهرابیان را سه مدعی جدی برای ادامه حضور در ترکیب اصلی گل گهر در روزهای سخت پیش رو می بیند.گل گهر در لیگ بیست و دوم. .

1795904

گلزاری روز گذشته پس از بازی کامل مقابل تراکتورسازی در تبریز در اولین بازی نیم فصل در ترکیب 11 نفره اصلی تیم دیده شد و در کنار آرمین سهرابیان دو مدافع میانی گل گهر حضور داشتند. البته گلزاری و دیگر مدافعان شاگردان امیر قلعه نویی در دقایق پایانی نیمه اول لحظات سختی را پشت سر گذاشتند اما در مجموع به جز چند صحنه، بر روند بازی مسلط شدند.


سرویس خبر شماره: 1867269
8 فوریه 1401 @ 21:57 |
6.1 هزار |

1نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شماره 6 سرمه پوشان یکی از بازیکنانی است که به دلیل یک باشگاه بودن و حضور طولانی مدت در گل غار، دغدغه مردم سیرجان و فوتبالدوستان را دارد. بازیکنی که کار خود را از تیم های پایه گل گهر آغاز کرد و اکنون در 32 سالگی ضمن پشت سر گذاشتن سیصدمین بازی با پیراهن تیم همشهری خود در لیگ برتر به عنوان یکی از ارکان اصلی این تیم بازی می کند.
فصل بیست و دوم آغاز شده است، مهران گلزاری به عنوان کاپیتان تیم در چهار بازی متوالی مقابل تراکتور، مس رفسنجان، سپاهان و مس کرمان در ترکیب اصلی وارد زمین شد اما مصدومیت زودهنگام او را مجبور کرد هفته ها و در همان ابتدا از تمرین دور شود. از نیم فصل بار دوم یکی از یازده بازیکن ثابت تیم شد.

1795903