واکنش مجیدی به اخراج رافائل سیلوا (عکس)


سرویس خبر شماره: 1818283 |
17 جولای 1401 ساعت 00:02 |
47,107 |

2نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رافائل سیلوا در دوئل او با ابراهیم صالحی باور نمی کرد اشتباهی رخ داده و تصمیم داور او را شگفت زده کرد اما به راحتی به این تصمیم عمل کرد و در نهایت زمین را ترک کرد. این تصمیم در حالی که دقایقی به پایان نیمه اول باقی مانده بود کار را برای آبی پوشان سخت کرد و در نهایت استقلال با یک امتیاز زمین را ترک کرد. از طرفی اگر این بازیکن در زمین می ماند شاید آبی ها در دفاع منسجمتر ظاهر می شدند و در فاز هجومی بیشتر حمله می کردند.

در جریان بازی استقلال – پیکان اخراج رافائل سیلوا کار را برای آبی پوشان سخت کرد. در دیداری که ابراهیم صالحی قرار بود با دروازه بان استقلال تک به تک شود، خطای این مدافع با کارت قرمز داور مواجه شد.

فرهاد مجیدی در جریان بازی و پس از اینکه سیدرضا مهدوی تصمیم گرفت به رافا ال کارت قرمز مستقیم نشان دهد، با واکنش های فیزیکی به تصمیم داور معترض شد و به شدت اصرار کرد که همه توضیح دهند که داور تصمیمی را که گرفته در آنجا مرتکب اشتباه شده است. اعتراض او به تصمیم داور به همین واکنش ها ختم نشد و در نشست خبری پس از بازی با تصمیم داور مصاحبه شد. این تصمیم حتی باعث شد تا او درباره مسائل دیگری مانند سربازگیری محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی و… صحبت کند.

فرهاد مجیدی و استقلال امشب در ورزشگاه آزادی می خواستند فاصله خود را با پرسپولیس بیشتر کنند، اما پس از اخراج رافائل، تساوی برای آبی ها نیز ارزشمند بود، به خصوص اینکه پیکان موقعیت های بزرگی برای خود ایجاد کرد و سه امتیاز را کسب کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی