عصبانیت توخل از کانته: ممکن است دیگر در برنامه نباشد!


توخل در مورد وضعیت این بازیکن به خبرنگاران گفت: “انگولو کانته اهمیت پیش فصل را می داند و این برای او مهم تر است زیرا او به ما این فرصت را داد تا روی شرایط بدنی خود به صورت انفرادی کار کنیم.” این بازیکن اکنون مربیانی در لندن دارد که به دنبال آن هستند. بعد از او و همکاری با تیم های زیر 23 و زیر 19 سال.”
این سرمربی آلمانی به کانته درباره این وضعیت هشدار داد و افزود: ما دقایق بیشتری به او در زمین نیاز داریم، او یکی از بازیکنان کلیدی ما است و اگر نتواند برای ما بازی کند و همراهی کند باید در زمین حضور داشته باشد. او دیگر یک بازیکن کلیدی نیست و دیگر جایی در تیم ندارد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

توماس توخل سرمربی چلسی از غیبت انگولو کانته در اردوی پیش فصل این تیم خوشحال نیست.


سرویس خبر شماره: 1833750
25 تیر 1401 ساعت 11:56 |
1.1 هزار |

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، چلسی برای برگزاری تور پیش فصل و برگزاری دیدارهای تدارکاتی به آمریکا سفر کرد اما انگولو کانته و روبن لوفتوس چیک این تیم را در این اردو همراهی نکردند.
این هافبک فرانسوی از دریافت واکسن کرونا خودداری کرد و به همین دلیل طبق قوانین ورود به خاک آمریکا اجازه همراهی سایر هم تیمی های خود را نداشت.
این بازیکن از زمان پیوستن به چلسی از لستر در سال 2016 در استمفوردبریج عالی بود و همیشه یکی از بازیکنان کلیدی این تیم بوده است، اما فصل گذشته اوضاع کمی متفاوت بود.
کانته با مصدومیت های متعددی روبرو شد که باعث شد بازی های مهمی را از دست بدهد و در نهایت تنها 42 بازی در تمام مسابقات برای تیمش انجام داد و غیبت فعلی او در تور آمریکا نیز به او اجازه نداده است که به درستی آماده بازی شود.