عکس چهره متعجب سردار آزمون از تصمیم مورینیو!

در حالی که انتظار می رفت سردار آزمون هفته گذشته حدود 20 روز از میادین دور باشد اما بعدا مشخص شد مصدومیت این ملی پوش ایرانی از باشگاه رم جدی نیست و او مشکلی برای همراهی شاگردان ژوزه مورینیو نخواهد داشت. در بازی مقابل بولونیا

حتی تصور می شد با توجه به مصدومیت پائولو دیبالا و محرومیت روملو لوکاکو، سردار آزمون در ترکیب اصلی رم در دیدار مقابل بولونیا حضور داشته باشد اما سرمربی پرتغالی در این موضوع ریسک نکرد تا سردار را دوباره از روی نیمکت بفرستد.

عکس چهره متعجب سردار آزمون از تصمیم مورینیو!

همانطور که انتظار می رفت و پس از دو گل رم، سردار در نیمه دوم وارد زمین شد. اما هنگام تعویض ستاره ایرانی رم، با هر زمان دیگری فرق داشت زیرا سردار نمی توانست تصمیم ژوزه مورینیو را باور کند.

ماجرا از این قرار است که رناتو سانچز در بازی شب گذشته رم مقابل بولونیا در ابتدای نیمه دوم وارد زمین شد اما در اقدامی عجیب مورینیو در دقیقه 64 او را از زمین خارج کرد تا ادواردو بوئه را به زمین بیاورد. بازیکن زمین را ترک کرد جالبتر از همه چهره سردار بود که همزمان با بوه وارد زمین شد اما با دیدن شماره رناتو سانچز روی میز تعویض، چند ثانیه با تعجب به او نگاه کرد و باورش نشد. . تصمیم مربی

عکس چهره متعجب سردار آزمون از تصمیم مورینیو!

شایان ذکر است که مورینیو در نشست خبری پس از بازی گفت: من از رناتو عذرخواهی می کنم، تعویض بعد از 18 دقیقه برای یک بازیکن به همان اندازه که برای یک مربی سخت است. من در طول دوران مربیگری ام 3-4 بار این کار را انجام داده ام، فقط می توانم بگویم متاسفم رناتو.

بیشتر بدانید و ببینید:

سرویس اخبار فوتبال خارجی