اقدام عجیب ستاره بایرن: مصاحبه جدی با کلاه بابانوئل!


سرویس خبر شماره: 1987710
27 دسامبر 1402 در 10:59 ق.ظ.
545 امتیاز خبر

2نقطه نظر

توماس مولر ستاره بایرن مونیخ در حالی که کلاه بابانوئل بر سر داشت به سوالات خبرنگاران پاسخ بسیار جدی داد.

اقدام عجیب ستاره بایرن: مصاحبه جدی با کلاه بابانوئل!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مولر در فصل جاری فرصت زیادی برای حضور در ترکیب اصلی بایرن مونیخ نداشته است اما در دیدار روز گذشته مقابل اشتوتگارت برای پنجمین بار در ترکیب تیمش به میدان رفت.

یکی از دلایل این اتفاق غیبت سرژ گنابری و کینگزلی کومان به دلیل مصدومیت است اما مولر از این فرصت استفاده کرد و عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت تا نشان دهد هنوز توانایی کمک به بایرن در بوندسلیگا را دارد.

او پس از پایان بازی با حضور در مصاحبه ای با کلاه بابانوئل در مورد وضعیت خود صحبت کرد: “بازی خوب و جالبی بود. فکر می کنم همه دیدید که نشان دادم هنوز هم می توانم به همه تیم کمک کنم. حالا باید متقاعد کنم. مربی که چنین فرصت های بیشتری به من بدهد.

1968124

ظاهراً متقاعد کردن او سخت است. من نتوانستم آنقدر که دوست داشتم این کار را انجام دهم. باید بگویم این مربی است که تصمیم نهایی را می گیرد. همه باید این را بپذیرند. ما اغلب از این حرف می زنیم که بازیکنان درجه یک در خط حمله تیم داریم و از این بابت خوشحالیم. وقتی در زمین بازی هستید، واقعاً سرگرم کننده است!»

این بازیکن با اشاره به دیدارهای سخت پیش رو افزود: تمام تلاشم را می کنم تا کارم را به بهترین شکل ممکن انجام دهم، تفریحی نداریم اما فشار زیادی داریم، جایی برای خطا نیست.

در پایان این مصاحبه، روزنامه نگار به مولر گفت که شاید باید مشت خود را به توماس توخل نشان دهد تا شانس بازی مقابل وولفسبورگ را پیدا کند. مولر خندید و پاسخ داد: «نه، نه. مشکلی نیست! ما به مشت نیاز نداریم ما خودمان را دوست داریم.”

مجله اخبار فوتبال خارجی