فداکاری بزرگ ستاره فرانسوی برای ماندن در بارسا

در ابتدا شایعاتی مبنی بر ماندن این بازیکن تا پایان فصل وجود داشت اما ژاوی به شدت از عثمان دمبله حمایت کرد و از او در ترکیب بارسلونا استفاده کرد. عملکرد درخشان این بازیکن زیر نظر ژاوی باعث شد تا خبر احتمال از سرگیری مذاکرات و ماندن عثمان دمبله در بارسلونا منتشر شود.

تنها در روزهای اخیر مشخص شد که موسی سیسوکو مدیر برنامه های عثمان دمبله با سران بارسلونا مذاکره کرده است. در همین رابطه مجله اسپورت به تازگی گزارشی منتشر کرده و مدعی شده است که ستاره فرانسوی کاهش دستمزد را پذیرفته و قصد دارد در بارسا بماند. به نظر می رسد مذاکرات نهایی در چند هفته آینده انجام شود و در نهایت پس از کش و قوس های فراوان قرارداد دمبله تمدید شود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جنجال زمستانی بر سر عثمان دمبله به پایان رسید و این وینگر فنی بالاخره در بارسلونا ماندگار شد. با توجه به اینکه مدیران بلوگرانا قصد فروش این بازیکن را در ژانویه داشتند، در نهایت توافقی بین آنها و تیم های متقاضی انجام نشد و بارسلونا چاره ای جز حفظ عثمان دمبله تا پایان قرارداد نداشت.

حتی خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا اخیراً در یک کنفرانس مطبوعاتی درباره دمبله گفت: “دمبله پسر خوبی است. او از زمانی که اینجا هستیم برای ما مشکلی ایجاد نکرده است. ژاوی تصمیم گرفته است روی او حساب کند زیرا می تواند تفاوت ایجاد کند. در زمین “اگر او می خواهد بماند، باید با سقف دستمزد ما در فصل آینده سازگار شود.”


سرویس خبر شماره: 1821871 |
08 ارديبهشت 1401 ساعت 23:26 |
26,479 |

2نظرات

به گزارش اسپورت، عثمان دمبله برای ماندن در بارسلونا دستمزد خود را کاهش خواهد داد.