فرمول پیروزی سرمربی سویا در یونایتد: یک کلمه!

سرمربی سویا با تشکر از هواداران تیمش که ورزشگاه را برای یونایتد به جهنم تبدیل کرده اند، گفت: وقتی به استادیوم می آیی و با سکوهای پر و مردمی روبرو می شوی که با سرودهایشان از تو حمایت می کنند، احساس تنهایی می کنی. “من چیزی را تقدیم نمی کنم و شما این احساس را دارید که همگی با هواداران بازی می کنید. ما با کمک هواداران یونایتد را شکست دادیم و بازیکنان ما باید به خودشان ایمان داشته باشند.”

مندیلیبار در پاسخ به این سوال که در مورد چه چیزی به دانش آموزان تذکر داده است، گفت: سادگی، سادگی یکی از مهمترین جنبه های فوتبال است. من هیچ چیز خارق العاده ای از شاگردانم نخواستم و فقط از آنها خواستم که ساده باشند. “من در سطح منطقه ای شروع کردم و اکنون با یک تیم فوق العاده در لیگ اروپا هستم. سادگی برای من در فوتبال بسیار مهم است.”

1854783



مجله اخبار فوتبال خارجی

او گفت: “از اینکه فرصت بازی با یونایتد را داشتم سپاسگزار و خوشحالم. بازیکنان من معمار این لحظات بزرگ هستند. ما بازیکنانی بسیار کوچکتر از ستاره های حریف هستیم. این نتیجه. آنها از آنچه ما گفتیم پیروی کردند. آنها. باورش شد و نمونه آن در گل اول دیده شد.”

1854782

خوزه لوئیس مندیلیبار سرمربی سویا پس از پیروزی 3-0 مقابل یونایتد از عملکرد بازیکنانش تمجید کرد.

فرمول پیروزی سرمربی سویا در یونایتد: یک کلمه!


سرویس خبر شماره: 1922315
01 مه 1402 در 08:06
436

0نقطه نظر

مندیلیبار: شاگردان من معماران این لحظات بزرگ هستند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سویا در یک شب باشکوه موفق شد منچستریونایتد را با نتیجه 3 بر صفر شکست دهد و به جمع چهار تیم پایانی لیگ اروپا راه یابد. خوزه لوئیس مندیلیبار، سرمست از نتیجه، خوشحالی خود را از اینکه فرصت هدایت چنین تیمی را داشته است، ابراز کرد.