فیفا قرارداد ویلموتس را پرداخت نمی کند؟

دروگر در پاسخ به شکایت هیئت رئیسه سابق از ترامپ خندید و پاسخ داد: آیا واقعا شکایتی وجود دارد؟ نمیدونستم. من از جزئیات شکایت اطلاعی ندارم و نمی دانم می توان از ترامپ شکایت کرد یا نه. وکلا باید پاسخ دهند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

درودگر درباره درخواست های فدراسیون از فیفا گفت: تا جایی که من اطلاع دارم درخواست های ما از فیفا مربوط به پیشنهادات ساخت و ساز، عملیات اجرایی و جام جهانی است. نمی‌دانم می‌تواند شامل پرونده ویلموتس شود یا نه. همه این سوالات بستگی به نظر هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و دوستان عزیزی دارد که در آن زمان در این زمینه زحمت کشیدند و برای عقد قرارداد پیشقدم شدند و باید دید چه اتفاقی می افتد.

درودگر درباره جزییات این تفاهم نامه گفت: فردا پس از جلسه نهایی جزئیات را به اطلاع همه نزدیکان خواهیم رساند و به دست اندرکاران فوتبال اطلاع رسانی می کنیم اما آنچه مسلم است تمام تلاش برای حفظ منافع بوده است. از فوتبال.”

وی درباره اخطار حقوق پخش کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: در حال حاضر اطلاعات دقیقی از فدراسیون فوتبال در این زمینه ندارم. در مورد اخذ مجوز حرفه ای، بحث حقوق سمعی و بصری، زنان و خود باشگاه ها از نظر ساختاری بحث اصلی است، اما من اطلاعات کاملی ندارم که اطلاعات دقیقی بدهم.

مدیر بازاریابی سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که آیا جلسه ای با متولیان حق پخش داشته اند، گفت: آقای مجدی در حال برنامه ریزی است و مطالعات و مذاکراتی داشته ایم. فکر می کنم قرار است این روزها کمیته حقوق پخش تشکیل شود که از نمایندگان چند باشگاه و فدراسیون فوتبال تشکیل می شود و می تواند امسال به ما کمک کند که این موضوع را جدی بگیریم.

وی در پاسخ به اینکه امروز آخرین روز برای اعلام صلاحیت نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال است، گفت: اطلاعی ندارم و دخالت نمی کنم. تصمیم کمیته بدوی و تجدیدنظر و نهادهای سه یا چهار درجه هر چه باشد، ما آن را می پذیریم و تایید می کنیم.

وی در خصوص وضعیت مطالبات سازمان لیگ از باشگاه پرسپولیس در تبلیغات محیطی گفت: هیچ مطالبه ای نداریم و کل مبلغ را دریافت کرده ایم. در خصوص فصل جدید در حال مذاکره با باشگاه استقلال هستیم و حتما برای این امر همکاری خواهیم کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، صادق درودگر، مدیر بازاریابی سازمان لیگ درباره قرارداد فصل گذشته استقلال با سازمان لیگ برای تبلیغات محیطی فصل گذشته توضیح داد: قبل از تاسوعا و امروز جلساتی داشتیم که خوشبختانه نتایج بسیار خوبی داشتیم و از اینجا به بعد آقای دکتر سجادی و دکتر پولادگر، از شما صمیمانه تشکر می کنم که با جدیت و جاه طلبی به ما و باشگاه استقلال کمک کردید و در فضای بسیار خوبی با هم کنار آمدیم که به نفع فوتبال است.

درودگر درباره زمان برگزاری سوپرجام توضیح داد: آقای مهدی خبر دادند که این بازی بعد از شروع بازی یا بعد از جام جهانی برگزار می شود.

وی سپس در خصوص اختلافات پرونده ویلموتس برای فدراسیون فوتبال و نحوه پرداخت این مبلغ گفت: فعلاً نمی توانم به طور مشخص اظهار نظر کنم زیرا به عنوان مسئول این سوال را بررسی نکرده ام و اطلاعاتم از رسانه ها است. وی افزود: امیدوارم همه چیز در راستای منافع کشور و منافع ملی انجام شود، این اتفاق افتاد و ما باید با درایت و درایت این مشکل را حل کنیم.

مدیر بازاریابی سازمان لیگ فوتبال به تشریح مسائل پیرامون تبلیغات محیطی و حقوق پخش پرداخت.


سرویس خبر شماره: 1837452
آگوست 18, 1401 @ 8:58 ب.ظ
8.5 هزار |

1نقطه نظر

سخنان مشکوک درودگار در مورد پرونده جنجالی

وی افزود: همانطور که قبلا هم گفتم حضور فعال باشگاه ها می تواند به پیشرفت فوتبال کمک کند. از جمله حقوق پخش و تبلیغات محیطی که می تواند به افزایش درآمد و رشد فوتبال کمک کند و به نفع فوتبال است. نتایج بسیار خوبی گرفته ایم و صورتجلسه هایی را امضا کرده ایم که انشالله در نهایت به اهالی فوتبال اطلاع رسانی خواهیم کرد.