بودجه ای در مقابل شایعات کهکشانی بودن مس رفسنجان

نکته قابل توجه اظهارات احمدیان معاون توسعه سرمایه ملی صنایع مس ایران در خصوص بودجه تعیین شده برای چهار باشگاهی است که زیر نظر این مجموعه فعالیت می کنند.
در واقع اگر بخواهیم مس رفسنجان را بهترین تیم زیر مجموعه صنعت مس ایران بدانیم، برای کل زمین های ورزشی این باشگاه 163 میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته شده است که با توجه به افزایش مبلغ قرارداد بازیکنان، نمی تواند رقم مناسبی برای بستن تیم فوتبالی باشد که انتظار می رود سهمیه آسیایی را کسب کند. از سوی دیگر بودجه مس کرمان برای پشت سر گذاشتن موفقیت آمیز سال اول لیگ برتر تقریبا دو برابر شده است، اما برای دانش آموزان ربیعی با توجه به تاکید شرکت ملی صنعت مس بر عدم پشت سر گذاشتن بودجه، احتمالا سال سختی خواهد بود. در پیش.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1837453
18 آگوست 1401 @ 9:00 شب
417 امتیاز خبر|

0نقطه نظر

بر اساس اعلام معاون توسعه سرمایه انسانی صنایع مس؛

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حضور دو تیم لیگ برتری و دو تیم لیگ یک در مسابقات فوتبال کشور که بودجه آنها از سوی ملی صنایع مس ایران و برای ایفای مسئولیت اجتماعی خود در کشور تامین می شود، توجه ویژه ای را برانگیخت. اینکه این باشگاه های صنعتی وجود دارند و بودجه آنها توسط رسانه های ورزشی به دقت پیگیری می شود. با این حال اکنون اعلام بودجه دقیق این باشگاه ها از سوی معاونت توسعه سرمایه انسانی ملی صنایع مس ایران ممکن است دیدگاه ها را تغییر دهد.
حساسیتی که عموماً نسبت به بودجه این باشگاه ها وجود دارد، محراب احمدیان، معاون توسعه سرمایه انسانی شرکت ملی صنایع مس ایران را بر آن داشت تا در این خصوص به بحث و بررسی پرداخته و بودجه اختصاص یافته به باشگاه های تحت عنوان صنایع را شفاف سازی کند. .
معاون توسعه سرمایه انسانی شرکت ملی صنایع مس ایران در بخشی از سخنان خود با اشاره به بودجه سال گذشته باشگاه های مختلف زیرمجموعه این شرکت و همچنین بودجه سال آینده آنها توضیح داد: بودجه باشگاه ها از محل تعیین شده است. بودجه مسئولیت اجتماعی که به تصویب مجمع عمومی می رسد سال گذشته بودجه مس رفسنجان 126 میلیارد تومان، بودجه مس کرمان 69 میلیارد تومان، بودجه شهربابک 26 میلیارد تومان و بودجه باشگاه سونگون 32 میلیارد تومان بوده است. با توجه به آمدن تیم فوتبال مس کرمان به لیگ برتر، تلاش کردیم بودجه این باشگاه را افزایش دهیم و 150 میلیارد تومان، باشگاه من رفسنجان 163 میلیارد تومان و باشگاه شهربابک 39.5 میلیارد تومان به آن اختصاص داده ایم و بودجه باشگاه سونگون نیز قطعی شده است. با توجه به آن به 59 میلیارد تومان رسید دو رشته ورزشی اضافه شده است

مهراب احمدیان معاون توسعه سرمایه انسانی ملی صنایع مس ایران بودجه باشگاه های زیرمجموعه این شرکت را اعلام کرد.