لیست خرید تابستانی پرسپولیس لو رفت/ خرید 5 بازیکن جدید در دستور کار یحیی قرار گرفت!

پنجم؛ شیخ دیاباته می رود و لئاندرو پریرا در پرسپولیس حاضر نشد. مهدی عبدی نیمکت نشین مطلق شده و گل محمدی از وحید امیری در خط حمله استفاده می کند. او به خوبی می داند که اگر می خواهد از عنوان قهرمانی پرسپولیس دفاع کند باید به دنبال خرید یک مهاجم شش بعدی برای استفاده در کنار عیسی آل کثیر در فصل آینده باشد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال اول از همه؛ اولین خرید پرسپولیس در دفاع میانی خواهد بود که شاید مرتضی پورعلیگنجی از این تیم جدا شود و فوتبالش را در خارج از کشور ادامه دهد. او پس از جام جهانی 2022 قطر نیز با پیشنهادهایی از این کشور مواجه شد اما با توجه به صحبت های یحیی گل محمدی و درخواست هواداران پرسپولیس در این تیم ماندگار شد.

در تابستان 1401 باشگاه پرسپولیس فصل بسیار طوفانی نقل و انتقالات را آغاز کرد.

سوم؛ یحیی گل محمدی جدا از خرید یک مدافع میانی و یک دفاع چپ، به دنبال خرید یک هافبک دفاعی قابل اعتماد است. کمال سغدنیا به پایان حضورش در پرسپولیس نزدیک می شود و سینا اسدبیگی هم تداوم لازم را ندارد. میلاد سرلک آماده است اما ممکن است تمدید نکند و حتی اگر در پرسپولیس بماند باز هم این تیم یک هافبک دفاعی قابل اعتماد می خواهد.

چهارشنبه هفته آینده پرسپولیس در فینال جام حذفی به مصاف استقلال می رود و از هم اکنون گمانه زنی هایی درباره لیست ورود و خروج این تیم به گوش می رسد.

چهارم؛ هافبک هجومی خرید بعدی یحیی گل محمدی با وجود اینکه سروش رفیعی در بهترین فرم خود است. شماره 7 هم با توجه به سنش می تواند مصدوم شود، بنابراین یحیی گل محمدی باید حق داشته باشد به دنبال یک هافبک تهاجمی جوان باشد.

دومین؛ در سمت چپ خط دفاعی وحید امیری و علی نعمتی در فصلی که به تازگی به پایان رسیده تکامل یافته اند و هیچ کدام متخصص دفاع چپ نیستند. علی نعمتی یک مدافع میانی است و وحید امیری عملا ثابت کرده که در خط حمله یا هافبک نفوذ بیشتری در تیمش دارد. بنابراین خرید دوم یحیی گل محمدی هم یک مدافع چپ و مهاجم پرانرژی بود.

با اینکه یحیی گل محمدی تنها در پایان دربی لیست رسمی را به باشگاه می دهد، اما در مذاکرات خصوصی با رضا درویش به مدیرعامل باشگاه نیز اعلام کرد که برای فصل آینده 5 بازیکن جدید در پست های مختلف می خواهد. .