اشتراک گذاری در اتوبوس، سرنوشت 600 مهره جنجالی تیم ملی!

معتمدکیا در خصوص توزیع سکه های اهدایی پاسخ داد: سکه ها بین اعضای تیم ملی توزیع شد. بازیکنان و برخی کادر فنی 10 سکه و بقیه ملی پوشان 5 سکه دریافت کردند.


سرویس خبر شماره: 1939993
05 ژوئن 1402 ساعت 12:00
4.9 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

معتمدکیا: من فقط می دانم که آقای تاج را نبردند

بعداً مجری برنامه از مدیر رسانه تیم ملی پرسید که بقیه چه کسانی هستند که معتمدکیا پاسخ داد: من لیست را ندارم، اما این یک تقسیم بندی است که اتفاق افتاده است.

مدیر رسانه ای تیم ملی ادامه داد: در آنجا جایزه ای به مناسبت حضور تیم ملی در رقابت های جام جهانی اهدا شد. 10 و 5 سکه به ملی پوشان اهدا شد. این سکه ها قبل از اعزام تیم ملی به قطر در همان اتوبوس توزیع شد.

کاظم زاده مجری این برنامه سوال دیگری را مطرح کرد و گفت آیا مدیران فدراسیون و اعضای هیات رئیسه جزو افرادی بودند که سکه دریافت کردند؟ مدير رسانه اي تيم ملي به اين شرح پاسخ داد: می دانم که رئیس فدراسیون فوتبال دریافت نکرده است اما از جزئیات آن اطلاعی ندارم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ماجرای اهدای 600 سکه از سوی رئیس جمهور به تیم ملی ایران درست قبل از اعزام به جام جهانی، موضوعی است که در هفته اخیر به یکی از موضوعات جنجالی فوتبال ایران تبدیل شده است. .

مدیر رسانه ای تیم ملی ایران در خصوص 600 سکه اهدایی رئیس جمهور به تیم ملی قبل از ارسال به جام جهانی توضیحاتی داده است.

اشتراک گذاری در اتوبوس، سرنوشت 600 مهره جنجالی تیم ملی!

در همین رابطه محسن معتمدکیا مدیر رسانه تیم ملی ایران به صورت تلفنی در برنامه ورزشگاه توضیحاتی ارائه کرد و گفت: در واقع این کار رسمی است. نه تنها در تیم ملی فوتبال ایران، بلکه در تمام تیم‌های ملی فوتبال دنیا قبل از حضور در جام جهانی خدمت رئیس جمهور می‌آیند و ما واقعاً این فرصت را داشتیم که به خدمت آقای دکتر برسیم. دکتر رئیسی.