ماموریت جدید رئال مادرید؛ تمدید قرارداد بنزما

سران رئال مادرید امضای قرارداد جدید با کریم بنزما ستاره فرانسوی را در اولویت خود قرار داده اند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کار رئال در این نقل و انتقالات تابستانی خیلی سریع به پایان رسید و آنها خریدهای مورد نظر خود را انجام دادند.
پس از اتفاقات ناگوار پیرامون پرونده انتقال کیلیان امباپه، باشگاه موفق شد رودیگر را به عنوان بازیکن آزاد و همچنین اورلین شوامنی را از موناکو در قراردادی به ارزش 80 میلیون یورو به خدمت بگیرد.
تا این لحظه تمدید قرارداد لوکا مودریچ به صورت رسمی اعلام و اعلام شده است و پیش بینی می شود به زودی تمدید قرارداد با ادر میلیتائو، رودریگو و وینیسیوس جونیور به پایان برسد.


سرویس خبر شماره: 1831807
12 تیر 1401 ساعت 12:57 |
392 امتیاز خبر

0نقطه نظر


الا رئال مادرید تنها یک ماموریت و اولویت دارد و آن تمدید قرارداد فعلی کریم بنزما است. این بازیکن در 34 سالگی بهترین فصل فوتبال خود را پشت سر گذاشته و در 46 بازی موفق به زدن 44 گل شده است. او در این مدت در 10 بازی برای تیم فرانسه 6 گل به ثمر رساند.
او با 27 گل توانست عنوان آقای گل لالیگا را به خود اختصاص دهد و همچنین با 15 گل در 12 بازی آقای گل لیگ قهرمانان اروپا شد تا در این دو بازی نقش مهمی در قهرمانی رئال داشته باشد. موارد مسابقات
سران رئال مادرید معتقدند تنها ارلینگ هالند می تواند جایگزین بنزما در خط حمله این تیم شود و با توجه به پیوستن او به سیتی و همچنین نابغه این بازیکن فرانسوی، قصد دارند قرارداد بنزما را حداقل تا سال 2024 تمدید کنند. شرایط انتقال از هلند به سانتیاگو برنابئو تضمین خواهد شد.



مجله اخبار فوتبال خارجی