رضا اسدی نتوانست با پرسپولیس به توافق برسد

دیدار روز گذشته پرسپولیس و مدیر برنامه این بازیکن در شرایطی به پایان رسید که طرفین برای ادامه همکاری به نتیجه مثبتی نرسیدند و گفته شد با توجه به فاصله پیشنهادی طرفین راه برای ادامه مذاکرات نیز بسته شده است. با این شرایط باید رضا اسدی را یکی از خروجی های قطعی پرسپولیس دانست و این باشگاه باید به دنبال گزینه دیگری برای این پست باشد.

تقابل روز گذشته رضا اسدی و باشگاه پرسپولیس ناموفق بود تا این بازیکن در فصل بیست و دوم در تیم دیگری به کار خود ادامه دهد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رضا اسدی هافبک دفاعی شماره هشت سرخ ها که فصل گذشته به این تیم پیوست و توانست فصل را با چهار گل به پایان برساند، با دعوت یحیی گل محمدی برای تمدید قرارداد مواجه شد. سران این باشگاه برای تمدید به توافق نرسیده اند.

با این شرایط البته باید دید پرسپولیس پس از رد گزینه تمدید قرارداد یحیی گل محمدی در پست هافبک دفاعی، کدام بازیکن را انتخاب خواهد کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1831809
12 جولای 1401 ساعت 13:09 |
4.8K |

11نقطه نظر

خروج زودهنگام شماره هشت قرمزها

پرسپولیس در حال حاضر با وجود اینکه پیش از این با محمد شریفی برای ادامه همکاری به توافق نرسیده بود، میلاد سرلک و کمال صغدا نیا را به عنوان هافبک دفاعی در اختیار دارند و این بازیکن نیز راهی نساجی مازندران شد. رضا اسدی که پیشنهاد مالی خوبی از یکی از تیم های صنعتی دارد، احتمالا پس از عدم توافق با پرسپولیس، به زودی مذاکرات خود را برای عقد قرارداد با این باشگاه و پیوستن به تیم دیگری در فصل آینده دنبال خواهد کرد. هافبک دفاعی شماره هشت سرخپوشان با تجربه بازی در سایپا، نفت تهران، تراکتورسازی و سپاهان، باید دید کدام تیم ششمین مقصد او در لیگ برتر خواهد بود.