مخالف فتح الله زاده مسئولیت بدهی استراماچونی را روشن کرد/ باید به دادسرا مراجعه کنید و توضیح بدهید.

ظهر امروز جلسه کانون مربیان با حضور سرمربی و اعضای کادرفنی تیم ملی برگزار شد. در این جلسه محمد مومنی عضو هیئت مدیره استقلال که از اعضای این مرکز است حضور داشت. مدتی است که 2 مرکز مربیگری با اعضای مختلف تشکیل شده است و هر گروه مدعی مجوز رسمی از وزارت کشور است.

وی در خصوص اینکه چرا در جلسه هیئت مدیره به ماندن فتح الله زاده رای منفی داد، گفت: ببینید وقتی چاره ای نیست باید تلاش کنیم تا جواب هواداران را بدهیم. من برای آقای فتح الله زاده احترام زیادی قائلم. اما وقتی راه حلی نداریم باید خودمان به فکر چاره باشیم.

مومنی در خصوص این اختلافات گفت: ما اجازه داریم، الان دوست ما هستند و فرقی نمی کند. جلسه بسیار خوبی بود و چالش های کانون مربیان را به گوش ریاست محترم فدراسیون رساندیم و از توصیه های ایشان نهایت استفاده را بردیم. انشاالله بتوانیم مشکل را حل کنیم و شریک خوبی برای فدراسیون فوتبال باشیم.

مومنی در پاسخ به این سوال که باشگاه استقلال برای پرداخت مطالبات استراماچونی برنامه ریزی کرده است، گفت: در حال حاضر درآمدی نداریم. ما جلسه داشتیم و در جلسه ما هم چیزی نبود!

وی در خصوص اینکه حسین قربان زاده اعلام کرد اعضای هیات مدیره آبی ها باید برای پاسخگویی به دادسرا بروند، گفت: به هر حال نظر ایشان همین است. به هر حال شاید داره میگه یه اتفاقی افتاده ما هم به دادسرا می رویم و توضیح می دهیم که این پول ها کجا رفته و در چه زمینه هایی هزینه شده است.

وی ادامه داد: این اتفاق افتاد و الان هم هواداران استقلال از امکانات همراه اول استفاده می کنند. ما نمی خواهیم چالشی در جامعه عمومی و فرهنگی ما رخ دهد. خوب و بهتر است که همسر اول با ما همکاری کند. چون ما سابقه داریم و با آنها همکاری داشته ایم. اگر این تعامل بین ما باشد، خروجی مثبتی برای جامعه خواهد داشت.

وی در پاسخ به اینکه رئیس هیئت مدیره استقلال اعلام کرد این باشگاه هنوز از لیگ قهرمانان کناره گیری نکرده و مشکلات حل شده است، پاسخ داد: آقای کریمی برعکس گفته است.

مومنی در پایان درباره ورود بازرسان سازمان خصوصی سازی به باشگاه استقلال گفت: شنیدم آمدند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

عضو هیئت مدیره آبی ها با بیان اینکه با این شرایط بازیکنان نباید به آینده امیدوار باشند، گفت: بازیکنان باید امیدوار باشند. این بدان معنا نیست که آنها امیدی ندارند. اما هیچ کمکی به جلساتی که داشتیم نداشتیم.