اریک کانتونا و پاتریس اورا به‌عنوان بهترین ستاره‌های لیگ برتر فرانسه انتخاب شدند – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد

Match of the Day فهرست ده بازیکن برتر فرانسوی که در لیگ برتر بازی کرده اند را منتشر کرد.

156 بازی، 70 گل و 56 پاس گل کانتونا تنها نیمی از داستان این بازیکن مشهور فرانسوی را بیان می کند.

اورا، مانند اریک، در اواسط یک فصل قرارداد امضا کرد (2005/06) و اولین بازی را تجربه کرد که در استادیوم شهر منچستر، جایی که در نیمه‌ی اول در جریان یک شکست وحشتناک، به فراموشی سپرده شد.

گروهی از ستاره های آرسنال بخش بزرگی از بقیه لیست را تشکیل می دادند – تیری آنری، امانوئل پتی، نیکلاس آنلکا، پاتریک ویرا و رابرت پیرس همگی انتخاب شدند.

The Peoples Person را دنبال کنید توییتر یا اینستاگرام برای همه آخرین اخبار در صورت وقوع و شرکت در گفتگو.




https://thepeoplesperson.com/2023/04/10/eric-cantona-and-patrice-evra-shortlisted-by-match-of-the-day-panel-as-best-french-premier-league-stars-262294/ منبع:

منچستریونایتد دو بازیکن در این لیست داشت – دفاع کناری پاتریس اورا و اریک کانتونا.

همانطور که در گزارش شده است وب سایت رسمی بی بی سیدر آخرین قسمت از پادکست ده برتر خود، پانل گری لاینکر، آلن شیرر و میکا ریچاردز انتخاب شدند.

ثبات، سرعت و توانایی او در حمله و همچنین دفاع، سر الکس فرگوسن را به دفاع چپ بی‌نقص خود در بهترین بخش یک دهه رساند و در این راه پنج عنوان لیگ برتر را به دست آورد.

انرژی، هاله و کلاس کانتونا کاتالیزور اولین موفقیت یونایتد در لیگ در نزدیک به سی سال را فراهم کرد.

با این حال، مدافع کناری به طرز تحسین‌آمیزی بهبود یافت و به یکی از بهترین مدافعان کناری تبدیل شد که برای یونایتد بازی کرده است.

کانتونا “کلاس 92” یونایتد را با مجموعه ای از اهداف بزرگ در بازی های بزرگ پشت سر گذاشت تا سکوی موفقیت در سال های اولیه لیگ برتر را به آنها بدهد.

تاثیر کانتونا در تیم یونایتد که از رقبای لیدز در اواسط فصل 1992/93 امضا شد، بسیار فراتر از آن چیزی بود که آمارها می توانستند توضیح دهند.

بازیکنان فقط از دوران لیگ برتر (1992 تا امروز) انتخاب شدند.


دیوید ژینولا، کلود ماکلله و انگولو کانته دیگر افرادی بودند که در فهرست نهایی قرار گرفتند.

کانتونا چهار عنوان قهرمانی لیگ برتر و همچنین تحسین شخصی را برای برنده شدن جایزه بهترین بازیکن سال نویسندگان فوتبال در سال 1995/96 کسب کرد.

پاتریس اورا دیگر ورود یونایتد به دلیل عملکرد ثابتش در طول 278 بازی برای این باشگاه بود. اورا در مدت حضورش در اولدترافورد 7 گل به ثمر رساند و 21 پاس گل داد و 98 دروازه خود را بسته نگه داشت.

یونایتد در آن فصل با کانتونا که در فینال جام حذفی مقابل لیورپول یک برنده معمولی در آخرین لحظات را به ثمر رساند، دبل را به دست آورد.