مدافع سپاهان آماده دیدار یازدهم (عکس)


سرویس خبر شماره: 2019278
17 مه 1403 ساعت 2:50 ق.ظ.
115 امتیاز خبر

0نقطه نظر

پس از ناکامی در گلزنی مقابل پرسپولیس:

هادی محمدی در تمرین روز گذشته آماده دیدار با استقلال خوزستان بود.

مدافع سپاهان آماده دیدار یازدهم (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هادی محمدی مدافع سپاهان در دیدار مقابل پرسپولیس شانس گلزنی داشت و در صورت موفقیت در لیگ بیست و سوم به عنوان یک چهره تاثیرگذار در لیگ بیست و سوم مورد توجه استقلال، پرسپولیس و هواداران سپاهان قرار می گرفت. .

در وقت اضافه هادی محمدی روی توپ ارسالی نزدیک محوطه جریمه پرسپولیس را با ضربه سر تهدید کرد و زمانی که بیرانوند خود را با توپ پیدا کرد با فاصله کمی به کنار دروازه رفت. جنجالی ترین بازیکنان لیگ هستند و می توانند سرنوشت لیگ بیست و سوم را تحت تاثیر قرار دهند. سه امتیاز سپاهان فاصله استقلال و پرسپولیس را کم می کرد، یک امتیاز فاصله استقلال و پرسپولیس را بیشتر می کرد و یک برد خارج از خانه برای سپاهان. مقابل پرسپولیس هر کدام به تنهایی یک اتفاق جالب در فوتبال ایران را تشکیل می دهند!

2018519

محمدی در تمرین روز گذشته سپاهان به همراه سایر بازیکنان سپاهان تمرین کرد و خود را برای دیدار با استقلال خوزستان آماده کرد و به احتمال زیاد همانند دیدارهای گذشته به همراه سیاوش یزدانی زوج خط دفاع طلایی را تشکیل خواهند داد و برای کسب امتیاز این دیدار تلاش خواهند کرد. . .

محمدی در این فصل 10 بازی ثابت، 6 بازی به عنوان بازیکن تعویضی در تیم سپاهان داشته و در هفدهمین حضور خود به دنبال یازدهمین کلین شیت خواهد بود.

مجله اخبار فوتبال داخلی