مشکل چلسی در جذب اسپانسر/ آیا آبی ها این فصل را با پیراهن خالی آغاز می کنند؟

چلسی در تلاش برای یافتن اسپانسر اصلی برای فصل 2024-25 است و ممکن است مجبور شود فصل آینده را با پیراهن های خالی شروع کند.

تاد بولی مالک جدید چلسی با مشکلات متعددی مواجه است و آبی ها ممکن است مجبور شوند مانند دو ماه اول این فصل بدون نام اسپانسر در جلوی پیراهن بازی کنند. پس از امضای قرارداد کوتاه مدت با Infinite Athlete در سپتامبر 2023، چلسی هنوز نتوانسته اسپانسر خود را برای فصل آینده بگیرد و قرارداد این شرکت با آبی ها در تابستان امسال به پایان می رسد.

به گزارش تایمز، باشگاه لندنی مهلت تعیین شده توسط نایک (تولیدکننده پیراهن ها) برای نوشتن نام اسپانسر جدید روی پیراهن ها را رعایت نکرد. قرارداد قبلی چلسی با Three از سال 2020 تا 2023، به ارزش 40 میلیون پوند (50 میلیون دلار) در هر فصل، منبع اصلی درآمد برای چلسی بود که از زمانی که بولی جایگزین رومن آبراموویچ در سال 2022 شد، هزینه های زیادی را خرج کرده است.

مائوریسیو پوچتینو در تابستان امسال چیزهای زیادی در دستور کار خود دارد و اگر بخواهد تیمش چلسی را بهبود بخشد، ممکن است مجبور شود تصمیمات بی رحمانه ای بگیرد. سرمربی سابق تاتنهام احتمالا باید راه خود را با برخی از نام‌های بزرگ در استمفوردبریج جدا کند، به خصوص اگر بخواهد چهره‌های جدیدی را جذب کند.

بیشتر بخوانید: لباس جدید لیورپول فاش شد/بخشی از تاریخ باشگاه با ما + عکس

سرویس اخبار فوتبال خارجی