مصاحبه مهمان نوازی شگفت انگیز در مقابل الهام خاموش

* این مربی بی ادب است!
مربی آنقدر بی ادب است که در مصاحبه بعد از بازی اعتراف می کند که از کلمه دیگری استفاده کرده و نتوانسته آن را جلوی دوربین بگوید. من نمی دانم کمیته انضباطی در چنین مواردی کجاست و چه مسائلی را دنبال می کند؟

* کسانی که داخل رختکن بودند در را باز نکردند
تیم ما در رختکن قفل شده بود و آنهایی که داخل بودند در را باز نکردند. معلوم نبود چه کار می کردند که در را شنیدند و باز نکردند.


* اگر اسم ما را ببرد جواب می دهم از خانه بیرون نمی رود
من محمد نوازی نمی خواستم چیزی بگویم اما رفتار بی ادبانه مربی نساجی باعث شد مصاحبه کنم. به او تذکر می دهم که از این به بعد اسامی تک تک اعضای کادر فنی ما را بیاورد، به او می گویم خانه اش را ترک نکن. زمانی که کمیته انضباطی رد صلاحیت مربی بداخلاقی را در حالی که پرونده او در این کمیته مفتوح است به حالت تعلیق در می‌آورد، او گاهی با لگد و داد و فریاد به طرف مقابل خود با الفاظ رکیک می‌گوید.

* این آقا فرهنگ بداخلاقی را ترویج می کرد
بروید ببینید این آقا در این 2-3 سال چقدر در این فوتبال یک فرهنگ غیر اخلاقی را ترویج کرده و چند بار از آن محروم شده است. رفتارهای زشت این مربی را نه من بلکه کل فوتبال ایران دیده ام اما بهتر است پاسداران فرهنگ و اخلاق در ورزش و فوتبال کشور به این رفتارهای سرمربی نساجی افتخار کنند.

* مردم مرا با 60 بازی ملی می شناسند
مردم محمد نوازی را با 50-60 بازی داخلی می شناسند و این آقایان را می شناسند که سابقه اخلاقی و رفتاری شان در فوتبال معلوم است. اگر اسم آن شخص مربی باشد، خجالت می کشم بگویم من مربی هستم. کسی که در فوتبال ایران به عنوان مربی بد شناخته می شود با ارعاب هر کاری دلش می خواهد انجام می دهد، کار کثیف می کند و به کاری که کرده افتخار می کند.

* به آینده این فوتبال امیدوار نباشید
با این وضعیت نباید امید زیادی به آینده این فوتبال داشت. ما بازی را واگذار کردیم و در آقایان پذیرفتیم اما می بینید وقتی وزیر ورزش 2 هفته پیش قول می دهد که ورزشگاه محل برگزاری مسابقه را تغییر دهد، زمین اصلی حریف را به ورزشگاه می دهد. شرایط اسفناک قبل از بازی

* این فوتبال مربی نساجی را با اخلاقش می شناسد
مهدی رحمتی آنقدر جام و فینال در این فوتبال دیده که نیازی به تعریف از کسی نیست. او فکر می کند اگر از رحمتی تعریف کند و علیه دستیارانش صحبت کند، سرمربی تیم ما خوشحال می شود، در حالی که همه در این فوتبال مربی نساجی را با اخلاق او می شناسند.

محمد نوازی سرمربی آلومینیوم اراک پاسخ تندی به مصاحبه خاموش مربی نساجی داد.

* ترسیم برنامه غیر فوتبالی برای برد، کثیف ترین کار است
زشت ترین و کثیف ترین کار کشیدن نقشه های غیر فوتبالی برای بردن یک مسابقه است. در هفته گذشته مهدی رحمتی از مصاحبه با بازیکنان و کادر فنی تیم محروم شد تا در مورد حریف و شرایط او چیزی نگوید اما وقتی وارد ورزشگاه شدیم به محض شروع رفتارها دیدم که شرمنده شدم. صحبت در مورد. در رابطه با.

* هواداران آلومینیوم شخصیت خود را نشان دادند
ابتدا باید قهرمانی را به مردم خوب مازندران تبریک بگویم و از هواداران باهوش استان مرکزی بابت قهرمان نشدن عذرخواهی کنم. هواداران آلومینیوم اراک در جریان بازی با حمایت از این تیم شخصیت خود را به نمایش گذاشتند و ارزش خود و تیم استان را به نمایش گذاشتند. اقدام آنها بعد از بازی واقعاً باعث افتخار من شد و از وقتی که کادرفنی و بازیکنان را تشویق می کردند متنفر بودم.

* استقلال بدبخت نیست که سراغ چنین مربی ای برود
این آقا چند سالی است که فکر می کند هواداران استقلال آنقدر بدبخت شده اند که روزی سوار چنین کالسکه ای شوند. او هر وقت با استقلال بازی می کند سعی می کند با تمجید از او دل هواداران این تیم را بگشاید غافل از اینکه استقلالی ها خیلی باهوش تر از این حرف ها هستند. محمد نوازی را همه می شناسند و نیازی به دار زدن نیست.


سرویس خبر شماره: 1821856 |
08 ارديبهشت 1401 ساعت 12:13 |
2,288 |

0نظرات

* هواداران اجازه نمی دهند پای او به 20 کیلومتری استقلال برسد
او یادش می آید که هواداران استقلال آنقدر آقایی هستند که با این رفتارها اجازه نمی دهند چنین فردی حتی 20 کیلومتر به استقلال برسد. هواداران استقلال مربی با اخلاق و نه بداخلاق می خواهند. اینها را گفتم تا مربی حریف ( مخاطب من فقط مربی حریف است نه دیگران ) توجه کند و دیگر نامی از کادر فنی آلومینیوم اراک نبرد و اگر هم گفت به عهده خودش است.

*با عرض پوزش از ادبیات خیابانی سرمربی حریف
همچنین برای فوتبال ایران متاسفم که شخصی او را به عنوان سرمربی منصوب کرده و از ادبیاتی استفاده می کند که هیچ تفاوتی با ادبیات خیابانی ندارد. وقتی مربی حریف تیم ما را 40 دقیقه پشت رختکن گیر کرده می بیند به اعضای تیممان می گوید اگر در دستشویی لباس عوض کنیم شما را می بریم!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آخرین بازی رقابت های جام حذفی با حواشی زیادی همراه بود. قبل از بازی اعضای تیم به دلیل قفل شدن درب رختکن تیم آلومینیوم دقایقی پشت در منتظر ماندند و گفته شد این حرکت توسط یکی از اعضای تیم تدارکات نساجی انجام شده است. مشکلی که منجر به درگیری بین اعضای دو تیم شد.

* او رهبر سابق استقلال شد تا به نیمکت استقلال برسد
شخصی که خود را حلق آویز کرد تا به نیمکت استقلال دسترسی پیدا کند، مدیر سابق و عضو سابق هیئت مدیره که بعداً ارتقاء یافت و تجارت کمپوت داشت، یا نوازنده ای که نیمی از عمرم را در استقلال گذراند؟

منبع: تسنیم



مجله اخبار فوتبال داخلی

* وقتی اسم من را می آورد باید دهانش را آب بکشد
او به من گفت که توسط دیگران به دار آویخته شده است، در حالی که باید بداند وقتی می خواهد نام محمد نوازی را به زبان بیاورد، ابتدا دهانش را آب بکشد. جالب اینکه سهیل مهدی بعد از بازی مصاحبه کرد و گفت سوءتفاهم برطرف شد! واقعا باید برای اینگونه مسئولین متاسف باشیم. یک نفر که اسمش سرمربی است که باید برای شاگردانش معلم شود مرا لگد زد و 20 نفر بیرون از رختکن حرکت زشت این آقا را تماشا کردند.

ساکت الهامی سرمربی نساجی در پایان این دیدار با خبرنگارانی که برخی از آنها را به محمد نوازی مربی آلومینیوم منتسب می کنند، صحبت کرد. جایی که الهامی به سخنان مهمان نوازی پرداخت که با واکنش سرمربی اراک همراه شد که در ادامه می خوانیم: