فولاد – الفیصلی; قرعه خوب فولاد در پلی آف لیگ قهرمانان

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب به پایان رسید و چهره هشت تیم راه یافته به مرحله حذفی نیز مشخص شد. این مسابقات اکنون با یک وقفه طولانی 10 ماهه دنبال می شود و تیم ها پس از جام جهانی به رقابت می پردازند.

از گروه A این پیکارها، صعود الهلال از پیش تعیین شده بود و این تیم به دنبال حفظ برتری بود. مدافع عنوان قهرمانی در صورتی که اولین باخت خود را در روز پایانی با 2 گل مقابل الریان متحمل شد، به دلیل عملکرد بهتر در دیدار رودررو مقابل این تیم قطری (پیروزی 3-0) تا حدی پیشتاز شد.

در گروه D هیچ یک از تیم های سپاهان و التعاون عملکرد خوبی نداشتند و با شکست در روز پایانی از دور رقابت ها کنار رفتند و الدحیل به عنوان رهبر راهی مرحله بعد شد. و در نهایت در گروه E الفیصلی و نسف قرشی با 9 امتیاز به دور بعد راه یافتند. الفیصلی در حالی که در دو بازی مقابل تیم ازبکستان عملکرد بهتری داشت، راه صعود به مرحله یک هشتم نهایی را هموار کرد.

بدین ترتیب در مرحله یک هشتم نهایی، تیم ها به شرح زیر به مصاف یکدیگر خواهند رفت:
الهلال عربستان – شباب الاهلی امارات متحده عربی
الشباب عربستان – نسف قرشی از ازبکستان
الفیصلی عربستان – فولاد ایران
الدحیل قطر – الریان قطر

در پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تیم های راه یافته به دور بعد حریفان خود را شناختند.


سرویس خبر شماره: 1821851 |
08 ارديبهشت 1401 ساعت 11:37 |
1,112 |

0نظرات

قطری ها با هم سقوط کردند، نور و حکومت در الهلال

در گروه B، الشباب تنها تیمی بود که به دور بعد صعود کرد که تیم دوم این گروه یعنی شهر بمبئی امتیاز لازم را کسب نکرد. فولاد از گروه C به عنوان سرگروه به مرحله بعد صعود کرد و شباب الاهلی با قرار گرفتن در رده دوم توانست در جمع دو تیم برتر گروه ها قرار بگیرد و راهی مرحله بعد شود.

دیدارهای این مرحله 4 و 5 بهمن ماه برگزار می شود. اگر بازی ها به صورت متمرکز برگزار نشود، سه تیم عربستانی میزبان الدحیل خواهند بود و فولاد باید در زمین مسابقه به مصاف الفیصلی برود.



مجله اخبار فوتبال خارجی