منچستریونایتد و لیورپول علاقه خود را برای جذب گونسالو ایناسیو، مدافع اسپورتینگ لیسبون افزایش دادند – اخبار نقل و انتقالات منچستریونایتد

منچستریونایتد و لیورپول هر دو در روزهای اخیر علاقه خود را به گونسالو ایناسیو ابراز کرده اند.

تیم اولدترافورد پس از یک فصل بسیار پایین تر، به دنبال تقویت دفاعی است.

این باعث شده که این تیم 77 گل در تمام رقابت ها دریافت کند و آینده بسیاری از مدافعان میانی مانند رافائل واران و جانی ایوانز در تعادل باشد.

در نتیجه، کاملاً مشخص شده است که INEOS در تابستان امسال یک مدافع میانی یا احتمالاً دو مدافع مرکزی را برای جلوگیری از افشای گل‌ها تعقیب خواهد کرد.

خیلی ها گفته اند که جاراد برانتویت هدف شماره یک است، اما نام هایی مانند مارک گوهی و مکس کیلمن نیز وارد این تصویر شده اند.

نامی که مدتی است مطرح نشده است، گونسالو ایناسیو از اسپورتینگ لیسبون است.

یونایتد مدت‌هاست که به این مدافع علاقه دارد اما با تیم‌هایی مانند آرسنال و رئال مادرید رقابت سختی دارد.

گفته شده بود که اسپورتینگ تنها در صورت تحقق بند فسخ 51.6 میلیون پوندی بازیکن آماده است که او را ترک کند، اما ممکن است دقیقاً اینطور نباشد.

Footballtransfers.com ادعا می کند که هر دو لیورپول و یونایتد “تعقیب خود را” برای ایناسیو افزایش داده اند.

این روزنامه ادعا می کند که “مدافع باشگاه اسپورتینگ یک بند آزادسازی دارد، اما ما می دانیم که هر دو طرف در مورد ارائه پیشنهادی زیر آن پرس و جو کرده اند.”

اگر رهبران پرتغالی وسوسه شوند با قیمتی کمتر از بند به فروش برسند، این معامله ممکن است ارزش خوبی برای یک بازیکن 22 ساله داشته باشد که مطمئناً در حرفه خود در حال پیشرفت است.

او سنگی در پشت خط دفاعی اسپورتینگ بوده است، زیرا آنها در 32 مسابقه ای که در راه رسیدن به عنوان قهرمانی انجام داده اند، تنها 29 گل دریافت کرده اند.

ایناسیو اینطور توصیف شده است که “از قبل نشانه هایی از یک مدافع مرکزی نخبه را نشان می دهد” و “باشگاه های بزرگ اروپایی به مدافع میانی جوان پرتغالی علاقه مند خواهند شد، به خصوص تیم های برتر که به توانایی مدافعان توپ بازی اهمیت می دهند.”

جالب است که ببینیم آیا یونایتد می‌تواند اسپورتینگ را متقاعد کند که زیر بند آزادسازی بفروشد و آیا می‌تواند در مقابل رقیب همیشگی خود، لیورپول، در صورت بروز جنگ پیشنهادی برای پرتغالی با استعداد، به برتری برسد یا خیر.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/05/05/manchester-united-and-liverpool-step-up-interest-in-sporting-lisbon-defender-goncalo-inacio-279772/ منبع: