خرید کانون هواداران شایعه تبلیغاتی بود!


سرویس خبر شماره: 2019179
16 مه 1403 در 10:01 ق.ظ |
3.4K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

محمدجواد رحیمی رسما شایعه فروش این فرنچایز در پایان فصل جاری را تکذیب کرد.

خرید باشگاه هواداران شایعه تبلیغاتی بود!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمدجواد رحیمی، مدیرعامل باشگاه هوادار پس از جلسه هیئت مدیره و مالک باشگاه هوادر شایعه فروش این فرنچایز را کاملا کذب و پوچ توصیف کرد که بر این اساس این شایعه بوده است. تا الان ارزش انکار نداره!

مدیرعامل باشگاه هوادر همچنین از تداوم برنامه های ورزشی و اقتصادی مجموعه مالکیت و مدیریت مجموعه در فصل پیش رو خبر داد و افزود: متأسفانه سیاست ما در سکوت و پرهیز از پرداختن به فعالیت‌های حاشیه‌ای غیرضروری، گاهی باعث می‌شود که به مرور زمان این پچ پچ‌ها برجسته‌تر شود، وگرنه همه می‌دانند که صداقت در گزارش‌دهی، روش معمول ما در برخورد با رسانه‌ها، کارشناسان و کارشناسان بوده و خواهد بود. علاقه مندان

محمدجواد رحیمی فروش امتیازات را حق طبیعی باشگاه داران خصوصی می داند و ادامه می دهد: خوشبختانه باشگاه ما از هیچ سازمان، نهاد، اداره، سازمان، هلدینگ، شرکت و … حمایت اداری و مالی دریافت نمی کند، اما مالک مجموعه همیشه در کنار ماست و جای تشکر دارد که خود یا مسئول برای فروش، حتی برای مذاکره فروش. من و هیئت مدیره من را نامزد کردیم و برای اولین بار باید در دیدار خانگی مقابل گل گهر که اتفاقاً به پایان رسید، بگویم. با پیروزی ما، مالک کانون هواداران برای اولین بار و پس از سه سال خرید مجموعه به ورزشگاه پاس قوامین تهران آمد و برتری تیمش را با بنده و سایر اعضای هیئت مدیره دید. پس واقعا تصمیمی در مورد فروش در هیچ سطحی وجود ندارد و جالب اینجاست که همین مجموعه هایی که به عنوان مشتری یا خریدار احتمالی مطرح شده اند، چنین موضوعی را چه به صورت شفاهی و چه رسمی تایید نکرده اند و احتمالاً واسطه های بیکار هستند. از طریق ناآگاهی، فقط برای مدت کوتاهی به پیشبرد یک شایعه تبلیغاتی کمک کرد.

محمدجواد رحیمی مدیرعامل باشگاه هوادر در پایان افزود: خوشبختانه نتایج سال های اخیر گروه ما و روند صعودی ما در فوتبال ایران باعث شده تا کانون هواداران بیش از هر زمان دیگری در کانون توجه قرار بگیرد و در این فصل با تلاش کادر فنی، بازیکنان و همه عوامل خوشبختانه ، یک اتفاق بزرگ رخ می دهد. چرا که تک رقمی شدن در جدول لیگ برتر و صعود به نیمه نهایی جام حذفی ممکن است ادامه غافلگیری و ماجراجویی گروهی باشد که از نظر بودجه و مالی آخرین جایگاه باشگاه های لیگ برتری را به خود اختصاص داده اند. مشکلات و ارزش عملکرد مربیان، بازیکنان، مدیران و… به گفته کارشناسان و علاقه مندان و همانطور که می دانید کانون هواداران به عنوان تنها باشگاه فوتبال ایران در فصل جاری و با در نظر گرفتن فروش بازیکنان، جذب حامی مالی و … در آستانه یکسان سازی دخل و خرج است و در فصول آتی با توجه به تخصیص موضوعاتی از جمله حق پخش و تبلیغات محیطی به باشگاه ها و اجرای برنامه های دیگری از جمله (گسترش آکادمی و تمرکز). بیشتر در مورد فرآیند کشف و جذب استعدادها و پرورش و پرورش آنها را به فوتبال کشورمان معرفی کنید) برای اولین بار شاید در تاریخ فوتبال ایران بالاخره یک باشگاه وارد فاز درآمدزایی و سودآوری شود.

مجله اخبار فوتبال داخلی