مورائیس: اگر فدراسیون ایران دعوت نامه بفرستد به قطر می روم


سرویس خبر شماره: 1849876
02 آبان 1401 ساعت 17:38 |
13.6 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

انتظار سرمربی سپاهان از جام جهانی به شرح زیر است؛

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ژوزه مورایس سرمربی پرتغالی در حاشیه تمرین سپاهان در باغ فردوس که در روز دوم آبان ماه با صعود به لیگ قهرمانان به عنوان سپاهان نامگذاری شد صحبت کرد.تیم فوتبال باشگاهی برای حضور در جام ملت های آسیا. ویژه باشگاه ها و با حضور خبرنگاران برگزار شد. شروع کرد: ممنون که امروز اومدی. امروز یک روز خاص برای باشگاه است. این بخشی از تاریخ باشگاه است. این لحظه لحظه خوبی برای تاریخ باشگاه و بخشی از تاریخ فوتبال ایران است. چرا که سپاهان اولین تیمی است که به جام باشگاه های جهان در ایران راه یافته است و این یک افتخار برای باشگاه است.
وی سپس ادامه داد: البته این گذشته ای است که پشت سر گذاشته شده است. حالا نسل جدیدی در راه است تا صفحات جدیدی را در تاریخ فوتبال ایران و اصفهان رقم بزند. و اگر به تصویر بزرگ‌تر فوتبال نگاه کنید، رقابت بعدی جام جهانی خواهد بود، و همیشه باید فراتر از معمول فکر کنید، زیرا ما اینجا هستیم تا کارهای خارق‌العاده‌ای انجام دهیم، و احساس آن لذت بخش است.
مورائیس در بخشی دیگر از صحبت های خود به وضعیت تیم فوتبال سپاهان در پایان هفته دهم لیگ برتر گفت و آمادگی خود را برای پاسخگویی به سوالات خبرنگاران بیان کرد و افزود: بله، در شرایط خوبی هستیم. موقعیت الان، و البته نه فقط به خاطر یک، دو هفته، چون در لحظه زندگی می کنیم، هدف ما این است که با هم باشیم و از با هم بودن لذت ببریم؛ زیرا زندگی فقط برنده شدن در بازی نیست، زندگی شاد بودن است. با هم و در فضا و محیطی که در آن قرار داریم باید همین کار را انجام دهیم.

سوال بعدی موریس این بود که آیا برای تماشای بازی های تیم ملی فوتبال ایران به قطر می رود یا خیر و در پاسخ به این سوال باز هم با خنده فراوان گفت: اگر فدراسیون فوتبال ایران برای من دعوت نامه بفرستد، خوشحال می شوم. به.” برو بازی ها رو ببین چون فکر می کنم تماشای این مسابقات می تواند جالب باشد. به خصوص وقتی ایران می خواهد با انگلیس بازی کند. فکر می کنم مسابقه جالبی خواهد بود. بله، اگر بتوانم برای دیدن این بازی می روم، اما بستگی به شرایط دارد، چون باید تیم را برای بازی های دوستانه آماده کنم و بعد باید دید شرایط چگونه خواهد بود، اما رفتن به جام جهانی باعث شده است. همیشه من را جذب کرده است از کشورهای مختلفی که کار کرده ام، دوست دارم بروم و بازی های آنها را ببینم. چون همه امسال هستند. ایرلند، پرتغال، ایران، کره جنوبی، عربستان سعودی و…
مورایس درباره پیش بینی خود از بازی پرتغال و ایران در جام جهانی قطر گفت: اگر من را بشناسید می دانید که در پیش بینی بسیار ضعیف هستم. من نمی توانم چیزی را پیش بینی کنم، زیرا آینده را نمی دانم، اما تیم های ملی را که می شناسم، منظورم عمدتا کشورهایی است که در آنها کار کرده ام، اگر آنها مقابل هم بازی نکنند، یکی از آنها را دوست دارم. برنده شدن نمی دانم قبول می کنند یا نه. بهتر است بتوانید بدون چشمداشت بنشینید و بازی ها را تماشا کنید. اما من انتظار دارم فوتبالی را ببینم که نماینده یک جامعه در جهان است، به این معنی که ما رقابت سالمی خواهیم داشت که برای افرادی که می خواهند بازی ها را تماشا کنند جذاب خواهد بود. امیدوارم مسابقات عادلانه برگزار شود و تیم ها با عشق، دقت و همدلی کار کنند.
سوال بعدی موریس در مورد بازی بعدی تیمش مقابل مس رفسنجان و میزان مصدومیت های تیمش بود. وی در پاسخ به این سوال توضیح داد: به نظرم مس رفسنجان تیم قابل احترامی است. تیمی است که با سازماندهی خوب بازی می کند. او دفاع سازمان یافته ای دارد و بازیکنان خوبی در این تیم حضور دارند. اینها چیزهایی است که من از این تیم دیده ام. اما باید بگویم که به بازیکنانم اعتماد دارم. بازیکنان من خیلی خوب هستند و انرژی و اشتیاق زیادی برای ایجاد تغییر در بازی دارند.من همیشه روی بازیکنانم تمرکز کرده ام. پس به امید خدا



مجله اخبار فوتبال داخلی

سرمربی پرتغالی و فوتبالیست مطرح جهان که در سپاهان فعالیت می کند در تمرینات تیمش به صراحت از رسانه ها استقبال کرد.

مورائیس: اگر فدراسیون ایران دعوت نامه بفرستد به قطر می روم

سرمربی سابق اینترمیلان، رئال مادرید و چلسی سپس با امیدواری ادامه داد: «اما روزهای خوبی خواهیم داشت و برای شروع دوباره رقابت‌ها پس از جام جهانی آماده می‌شویم. امیدوارم بتوانیم لیگ را بعد از آخرین بازی جام جهانی شروع کنیم و این یعنی ایران می تواند بالاتر از حد انتظار رقابت کند.
سرمربی پرتغالی سپاهان سپس در پاسخ به سوالی درباره وضعیت سه ملی پوش تیمش که رضائیانی، نورافکن و نیازمند هستند، به شوخی پاسخ داد: شما هم این چیزها را می دانید (می خندد). بله، ما سه بازیکن در تیم ملی داریم و چند بازیکن دیگر که مطمئن نیستم. الان حداقل اینکه این بازیکنان هستند خوب است چون به نظرم بازیکنان باکیفیتی هستند و می توانند برای تیم ملی مفید باشند. البته اگر بازیکنان دیگری هم در تیم انتخاب شوند، خیلی خوشحال می شوم، اما واقعا در این مورد اطلاعات بیشتری ندارم.

اولین سوال خوزه مورایس این بود که آیا تیم میهمان به فکر بهبود شرایط سپاهان در پنجره زمستانی است یا خیر، او پاسخ داد: بله، در حال بررسی هستیم. ما به احتمالات فکر می کنیم. باید به میزان هزینه ها و بودجه بندی فکر کنید. تصمیم گیری در مورد محل کمپ آسان نیست. در جام جهانی اینجا یک بازی دوستانه مقابل زنیت خواهیم داشت. امیدوارم هواداران بیایند و این بازی را ببینند. کشورهای زیادی وجود ندارد که بتوانیم در طول جام جهانی به آنها برویم. با توجه به شرایط و شرایط آب و هوایی متفاوتی که در فصل زمستان تجربه می کنیم. ما می توانیم ترکیه، شاید حتی پرتغال را داشته باشیم. اسپانیا همچنین کشوری است که می توان در آن کمپ برگزار کرد. مقصد بعدی ممکن است دبی باشد، به دلیل شرایط آب و هوایی که در فصل زمستان تجربه می کند. اما این شهر به قطر هم نزدیک است و شاید کمی سخت باشد. به هر حال ما به این سوال فکر می کنیم و خلاصه می کنیم.
سرمربی سابق اینترمیلان، رئال مادرید و چلسی سپس با امیدواری ادامه داد: «اما روزهای خوبی خواهیم داشت و برای شروع دوباره رقابت‌ها پس از جام جهانی آماده می‌شویم. امیدوارم بتوانیم لیگ را بعد از آخرین بازی جام جهانی شروع کنیم و این یعنی ایران می تواند بالاتر از حد انتظار رقابت کند.

وی بار دیگر با اشاره به حضور خبرنگارانی که معمولا در اصفهان در تمرینات سپاهان حضور ندارند، گفت: امروز روز خاصی است چرا که شما اینجا هستید و به همه شما خوش آمد می گویم. .
موریس سپس به این جمله خبرنگاری که ابراز امیدواری کرده بود این آخرین حضور آنها در تمرینات سپاهان نباشد، لبخندی بر لب داشت و قاطعانه گفت: قطعا اینطور نخواهد بود. شما می توانید هر روز برای تمرین بیایید. برای استقبال دوباره