مورینیو قهرمان لیگ قهرمانان و لیگ برتر را پیش بینی کرد/ با درد این تیم را ترک کردم

ژوزه مورینیو در ژانویه از رم اخراج شد و بار دیگر تسلیم سندروم فصل سوم شد که کل دوران حرفه ای او را آزار داده است. او با حضور در کانال یوتیوب ریو فردیناند در مورد موضوعات زیادی صحبت کرد و همچنین پیش بینی های خود را در مورد قهرمانان لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا ارائه کرد.

آقای خاص گفت: “من فکر می کنم لیگ قهرمانان اروپا منچسترسیتی یا رئال مادرید است. اگر تیم دیگری غیر از این دو قهرمان شود، واقعا شگفت زده خواهم شد. من دوست دارم رئال مادرید دوباره برای باشگاه و کارلو آنچلوتی برنده شود. بالقوه، من فکر می کنم سیتی/لیورپول برای لیگ برتر، سیتی/رئال برای لیگ قهرمانان.

مورینیو سپس اعتراف کرد که جدایی او از رم که با آن قهرمان لیگ اروپا شد و به فینال لیگ اروپا رسید، بیشترین آسیب را به او وارد کرد. “من همه چیز را دادم، قلبم را دادم، حتی گزینه هایی را رد کردم که واقعاً از نظر حرفه ای معنی نداشت. فرصت های شغلی بزرگ را رد کردم. رد کردن تیم اصلی بسیار سخت بود زیرا تیم ملی پرتغال بود، احتمالاً تیم ملی پرتغال. بهترین تیم ملی پرتغال تا به حال و سه سال قبل از جام جهانی. سپس یک پیشنهاد بزرگ از عربستان دریافت کردم و در آن زمان آن را پنهان نکردم زیرا واقعاً بزرگ بود.

من معمولا در انتخاب هایم بسیار واقع بین هستم، در انتخاب هایم بسیار حرفه ای هستم و سعی می کنم احساساتم را به خوبی کنترل کنم و زمانی که بعد از پیروزی در فینال باشگاه های دیگر را ترک کردم، این را به خوبی نشان دادم. من واقع بین نبودم، احساساتی بودم و تمام تلاشم را کردم. بنابراین وقتی بالاخره رفتم، با درد رفتم. من به مردم خوشحالی زیادی دادم. دو فینال متوالی اروپا زیاد اتفاق نمی افتد، به خصوص در باشگاهی مانند رم که سابقه موفقیت چندانی در اروپا ندارد. من در خیابان راه می رفتم و مردم می گفتند: “ما را به دوبلین ببرید، ما را به دوبلین ببرید” (برای فینال لیگ اروپا امسال) و بنابراین چشمم به سومین فینال اروپایی متوالی بود. اما شما باید به آن احترام بگذارید، مالک همیشه مالک است. این اولین بار نیست که یک باشگاه را ترک می کنم، شاید اولین بار است که احساسات متفاوتی را تجربه می کنم. در نهایت موفق می شوید و سعی می کنید از تجربه درس بگیرید و در تجربه بعدی بهتر عمل کنید. »

بیشتر بدانید:

سرویس اخبار فوتبال خارجی