واکنش سرمربی یونایتد به جذب امباپه: او رئال است!


سرویس خبر شماره: 2002592
27 فوریه 1402 در 2:55 ب.ظ.
1.8K |

2نقطه نظر

سر دیو بریلزفورد، مدیر ورزشی INEOS و یکی از مدیران جدید منچستریونایتد، واکنش جالبی به درخواست هواداران برای جذب کیلیان امباپه نشان داد.

واکنش سرمربی یونایتد به جذب امباپه: او رئال است!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، روز گذشته در اخبار مهم اعلام شد که کیلیان امباپه قصد تمدید قرارداد خود با پاری سن ژرمن را ندارد و در پایان فصل با پایان قرارداد فعلی اش، این باشگاه پاریسی را ترک خواهد کرد.

محتمل ترین مقصد امباپه رئال مادرید است. رئالی ها سال هاست که یکی از مشتریان اصلی سوپراستار فرانسوی بوده اند و امباپه را در حال حاضر می توان یک رئالیست دانست.

با این حال، این مانع از تلاش سایر باشگاه ها برای جذب امباپه نمی شود. با توجه به اینکه او بازیکن آزاد است تا پایان فصل باشگاه های بزرگ اروپایی می توانند شانس خود را برای جذب این ستاره امتحان کنند.

در کلیپی که امروز در فضای مجازی منتشر شده است، واکنش سرمربی جدید منچستریونایتد به درخواست هواداران برای جذب امباپه را می بینیم.

در این کلیپ یکی از هواداران جوان شیاطین سرخ پس از عکس گرفتن با سر دیو بریلزفورد سوالی درباره احتمال جذب امباپه توسط یونایتد مطرح کرد. بریلسفورد در ابتدا با خنده به این سوال واکنش نشان داد. در ادامه پاسخ او کاملا مشخص نیست اما به نظر می رسد او می گوید امباپه قصد دارد به رئال مادرید برود.

1991525

مجله اخبار فوتبال خارجی